Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałam zapłacić Blikiem za zamówione produkty ale niestety odrzuciło mi transakcję. Na e-mail dostałam informację, że produkty zostały zamówione ale są nieopłacone. Czy ktoś może mi podpowiedzieć co teraz zrobić? Zamówić je na nowo czy dogadać się ze sprzedającym?
Z góry dziękuję za odpowiedź
Wejdź w zakładkę Kupione i tam ponów płatność. Jeśli płatność ma status Rozpoczęta, wcześniej kliknij Anuluj. Jeżeli płatność BLIK ponownie będzie odrzucona, zmień metodę płatności.
Niestety nie mam takiej możliwości, gdyż kupowałam bez logowania.
Nigdy nie kupuj bez logowania, to zawsze oznacza większe kłopoty, z płatnością, jak teraz, i później ze zwrotem lub reklamacją towaru. Możesz zapłacić bezpośrednio na konto sprzedawcy, poza Allegro lub zapytaj Allegro, jak dokończyć taką płatność za pośrednictwem serwisu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=be75077e-068a-4cee-b31d-9e532383f52d
Możesz też wysłać sprzedawcy mailem oświadczenie o rezygnacji z zakupu i kupić ponownie.
@Client:79430391Także miałem tak w weekendy z BLIKiem. Anuluj i zapłać ponownie, łatwiej może być szybkim przelewem.