anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

odrzucona transakcja BLIK

Client:79430391
#2 Obserwator#

Chciałam zapłacić Blikiem za zamówione produkty ale niestety odrzuciło mi transakcję. Na e-mail dostałam informację, że produkty zostały zamówione ale są nieopłacone. Czy ktoś może mi podpowiedzieć co teraz zrobić? Zamówić je na nowo czy dogadać się ze sprzedającym? 

Z góry dziękuję za odpowiedź

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

xyz96
#21 Demiurg#

Wejdź w zakładkę Kupione i tam ponów płatność. Jeśli płatność ma status Rozpoczęta, wcześniej kliknij Anuluj. Jeżeli płatność BLIK ponownie będzie odrzucona, zmień metodę płatności. 

oznacz moderatorów

Client:79430391
#2 Obserwator#

Niestety nie mam takiej możliwości, gdyż kupowałam bez logowania.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Nigdy nie kupuj bez logowania, to zawsze oznacza większe kłopoty, z płatnością, jak teraz, i później ze zwrotem lub reklamacją towaru. Możesz zapłacić bezpośrednio na konto sprzedawcy, poza Allegro lub zapytaj Allegro, jak dokończyć taką płatność za pośrednictwem serwisu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=be75077e-068a-4cee-b31d-9e532383f52d

Możesz też wysłać sprzedawcy mailem oświadczenie o rezygnacji z zakupu i kupić ponownie.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:79430391Także miałem tak w weekendy z BLIKiem. Anuluj i zapłać ponownie, łatwiej może być szybkim przelewem.

oznacz moderatorów