Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam..
Jak mam postąpić w takim przypadku - zakupiłem towar, jednakże w tracie realizacji płatności okazało się, że już go nie potrzebuję.
Nie dokończyłem transakcji, anulowałem płatność. Oferta została zakończona, Allegro pobrało od sprzedającego prowizje, ja nie dokonałem płatności i już nie chcę tego towaru.
Jak rozwiązać taką sprawę, żeby sprzedający odzyskał prowizję, a ja żebym nie miał przy tym problemów.
Z góry dziękuję za pomoc.
Sprawdź, czy jest dostępna ta metoda;
Możesz też wysłać sprzedającemu mailem oświadczenie o odstąpieniu od umowy, czyli krótkie pismo z datą zakupu, numerem oferty, nazwą przedmiotu, swoimi danymi osobowymi, informacją o rezygnacji z zakupu.
O.k, metoda podana w punkcie pierwszym nie jest możliwa, nie wyświetla się opcja "anulowanie zakupu".
Mogę wybrać opcję "wiadomości" do sprzedającego" lub "ponów płatność".
Z kolei sam sprzedający poinformował, żebym przez Allegro zgłosił zwrot/rezygnację, żeby mógł odzyskać prowizję za w sumie niedoszłą transakcję.
Coś jest jeszcze możliwe do zrobienia w tej sytuacji?
Wyślij odstąpienie od umowy mailem, jest tak samo ważne jak przez formularz Allegro. Nic więcej nie musisz robić i nie grożą Ci żadne konsekwencje.
Sprawdź jeszcze to;
Wejdź w Kupione, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot.
Raczej tego też miał nie będziesz, pozostaje mail.
To napisz przez wiadomość do sprzedającego żeby było i już, nic więcej nie musisz robić.
Możesz także napisać przez 'centrum wiadomości":https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/centrum-wiadomosci/wiadomosci/new-message
O.k, dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam 🙂