Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej,
nie wiem co zrobić ze sprzedającym, który nie chce zwrócić mi pieniędzy, a wcześniej nie chciał zwrócić towaru. Oczywiście sprzedający twierdzi, że nastąpiło uszkodzenie mechaniczne, co jest totalną bzdurą.
Otrzymałem od kupującego przedmiot, zamontowałem go zgodnie z instrukcją i stwierdziłem, że występują w nim wady. Odesłałem paczkę z odstąpieniem od umowy. Nie zrobiłem niestety zdjęcia towaru przed wysyłką. Dostałem odpowiedź, że uszkodzeniom winny jestem ja. Zażądałem odesłania paczki i przez miesiąc nie dostałem żadnej odpowiedzi.
W międzyczasie poradziłem sobie z naprawą w inny sposób.
Po miesiącu rozpocząłem dyskusję ze sprzedającym, bo paczki w dalszym ciągu nie było. W związku z tym chciałem, żeby sprzedający oddał mi pieniądze. Zostałem potraktowany, mówiąc delikatnie, źle. Sądząc jednak po komentarzach w negatywnych opiniach tego sklepu nie jestem jedyną osobą, która ma z tym problem.
Nie wiem co dalej mam z tym zrobić.
Jest kilka opcji - dyskusja Allegro, rzecznik konsumenta (o ile to zakup konsumencki), sąd.
@leciej91 zacznij od dyskusji 🙂
Dyskusję już prowadzę. Nie przynosi żadnego efektu
Wezwij w dyskusji na pomoc pracownika Allegro - jest tam taka opcja. Przy odstąpieniu od umowy sprzedawca musi Ci zwrócić wpłatę, może jednak zmniejszyć kwotę zwrotu za używanie lub uszkodzenie rzeczy. Powinieneś od początku reklamować wadliwy towar, czyli złożyć pisemną reklamację, a nie odstępować od umowy.