Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłem towar przez SMS z usługą ciecia lecz nieodebralem zamówienia po czym zrezygnowałem z powodu rezygnacji kupujacego.
Do zamówienia nie otrzymalem żadnej faktury (przed upływem 14 dni jak i po ich upływie, czyli do dziś) a hurtownia po 3 tygodniach chce zapłatę za towar i usługę strasząc egzekucja.
-transakcja na odległość przez SMS
-nie zostalem poinformowany o możliwości odstąpienia od umowy przed upływem 14 dni (zostałem poinformowany o tym w SMS gdy termin 14 dni już minol, gdybym został poinformowany w momencie składania zamówienia lub przed upływem 14 dni to napewno bym odstąpił).
Mam nadzieję że uda mi się uzyskać rzetelne informacje od któregoś użytkownika, pozdrawiam
@glamour-meble24 przez SMS ? czyli nie na allegro? towar czy usługę? cięcie pod twoje zamówienie? Pamiętaj że przy zamówieniach specjalnych ( np wg twojego projektu ) nie masz możliwości odstąpienia bez podania przyczyny... za mało podałes danych
Tak na odległości przez SMS bez allegro.
Sprawa dotyczy towaru i usługi.
Tak wiem o tym, lecz sprzedający nie poinformował o możliwości braku odstąpienia lub żądać wpłaty zaliczki/całości z gory a też kompletnie zapomnialem o tym że na wymiar elementy są.
Przyczyna odstąpienia była i byłem pewny że hurtownia niebedzie robić problemu bo mają co z tym zrobić a chcą mi to wcisnoc.
@glamour-meble24 Masz jakąś możliwość dogadania? Np zwrotu części kosztów? Inna sprawa że zamówienie przez sms jest dosyć....nietypowe?
Właśnie dziś zaproponowałem im 50/50 żeby było fair, niedostalem narazie odpowiedzi.
A co do formy zamówienia, SMS to prawda nietypowe zwłaszcza że mało treści w tym SMS zamówieniem, same wymiary.
Nie dostalem w momencie wysyłki tego zamówienia żadnego potwierdzenia oraz żadnego pokwitowania do zapłaty do dziś.
Dodam że z pokwitowaniami gdy szybciej brałem towar ani paragonu ani faktury.
Wlasnie przez tą formę SMS-a "dzikiego zamówienia na odległość" bez wczesniejszych potwierdzen zakupu, oraz braku informacji o odstąpieniu od nich niemyslalem że będą rządac zapłaty.
Mogli poinformować (prawnie powinienem zostać poinformowany) że niemoge zrezygnować gdy potną lub mogli żądać zaliczki lub wpłat z góry.
Tez mam swoje podstawy myślę, działając w niewiedzy i braku info od nich dot.braku rezygnacji itp.
@glamour-meble24 jesteś przedsiębiorcą i zamawiałeś produkt do dalszej odsprzedaży więc prawo konsumenckie w tym przypadku nie działa. Nie masz prawa do zwrotu konsumenckiego.