Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowni Allegrowicze, proszę o podpowiedź co należy uczynić z wysyłką towaru, który chce się zwrócić, a który to nie został jeszcze odebrany z paczkomatu. Czy należy odebrać z paczkomatu i nadać do nadawcy, czy wystarczy nie odebrać z paczkomatu? Co lepiej uczynić?
należy odebrać z paczkomatu i nadać do nadawcy
po pierwsze to myśleć jak się wciska kup teraz.
Ja mam pełno zwrotów nie otwartych nawet paczek.
Mógłbym to sprzedać komuś innemu i zarobić - a tak ktoś mi "mrozi" towar i tym samym pieniądze.
O tym szanujący kupujący nie pomyśli bo po co ?
Ja jestem stratny - czy Allegro może coś uczynić - aby ograniczyć zwroty kupujących.
Przecież to jakaś kpina.
Rób jak chcesz - zgłoś zwrot tylko - a co tam - konsumentowi wolno wszystko.
@shrykull taaa..... nie uważałeś jak robiłeś to rób teraz jak uważasz .
@shrykull nie napominając o ekologii ....
tylko potem nie płacz jak produkt będzie droższy - m.in przez zamrożoną kasę która nie krąży
oczywiście "biję" do shrykull 🙂
@shrykull Jeśli nie możesz odebrać paczki z Paczkomatu, prześlij sprzedającemu swoje odstąpienie od umowy.
Nieodebrana przysyłka wraca do sprzedającego. On nic nie musi odsyłać, bo nie doszło do wydania rzeczy. Rozumiesz?
Czyli po prostu kupujący nie wywiązał się z zawartej umowy i nie odebrał przesyłki - zapomniałeś tego dopisać do swojej odpowiedzi?
Zgadza się.
O czymś zapomniałeś może?
O kosztach związanych z niewywiązaniem się z zawartej umowy przez kupującego?
Dlaczego nic o tym nie piszesz?
@ko_alka - zanim udzielisz odpowiedzi "gotowcem"- najpierw przeczytaj "ze zrozumieniem" wypowiedź założyciela wątku.
@ko_alka - czy Ty czytasz ze zrozumieniem to, co napisał kupujący? - Ty piszesz o sytuacji, gdy kupujący nie może odebrać przesyłki z paczkomatu, a kupujący wyraźnie pisze, że chce zwrócić towar, którego nawet jeszcze nie odebrał. Czy Ty wiesz co piszesz? Czy odpowiadasz "gotowcami"?
Tak ma wyglądać profesjonalna odpowiedź pracownika Allegro?
@shrykull Możesz w takiej sytuacji nie odbierać towaru z paczkomatu, który wróci bezpłatnie do sprzedawcy. Wyślij mu tylko mailem swoje odstąpienie od umowy, rezygnację z zakupu lub kliknij Zwrot w zakładce moje zakupy. Nie ma większego znaczenia, co wpiszesz w formularzu zwrotu - będzie to w tej sytuacji także Twoje odstąpienie od umowy. Po odstąpieniu od umowy w jakiejkolwiek formie, towar z powrotem należy do sprzedawcy.
xyz96 ........... a kto płaci za przesyłkę zwrotną napisałeś? to przypomnij jak kupujący nie odbiera przesyłki!!!!! kto ponosi koszty i kto powinien je pokryć ? , bo piszesz że kupujący nic nie musi;))) a powinien musieć;)
@xyz96 - kolejne błędne "założenie " z Twojej strony - na jakiej podstawie twierdzisz, że towar wróci bezpłatnie do sprzedającego?
"Nie ma większego znaczenia, co wpiszesz w formularzu zwrotu " - to kolejne błędne sformułowanie.
Owszem, teraz to ma znaczenie. Po prostu "nie jesteś w temacie". Kupujący dokonując zwrotu otrzymanego towaru ma do wyboru 2 opcje:
- reklamacja
- odstąpienia od zawartej umowy
Sprawa jest bardzo prosta - gdy sprzedawca wysłał towar, a kupujący go nie chce - kupujący nie odbierze przesyłki, to musi się liczyć z kosztami z tytułu niewywiązania się z zawartej umowy.
@maxr01 Z żadnymi kosztami kupujący nie musi się liczyć. Nie ma co straszyć i utrudniać. Towar wraca paczkomatem bezpłatnie, a kupujący odstępuje od umowy.