Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Kupiłam spory zestaw nowej odzieży (na dalszą sprzedaż).
Odzież przyszła w większości z klipsami antykradzieżowymi (ok. 60 sztuk, ponad połowa ma klipsy). Wiadomo że nikt tego ode mnie nie kupi, bo ciuchy wyglądają na kradzione. Napisałam do sprzedawcy że chcę odesłać w ramach reklamacji. Odpisał że zapomniał zdjąć klipsy (serio?...) i mogę odesłać, ale przyjmie to tylko w ramach zwrotu a nie reklamacji (nie zwróci mi kosztów wysyłek).
Co mogę zrobić? Chcę odzyskać pieniądze również za koszty wysyłki, które są dość duże. Dodam że Kupujący jest firmą. A ja kupiłam z konta prywatnego.
Nie możesz zdjąć tych klipsów? Sprzedawca nie uznał Twojej reklamacji, miał do tego prawo. Przy zakupie od firmy masz prawo do odstąpienia o d umowy jeśli towar nie był kupiony na fakturę wystawioną firmie, ale wtedy odsyłasz na własny koszt. Jeśli z jakiegoś powodu nie da się zdjąć tych klipsów i może to zrobić tylko sprzedawca, to moim zdaniem odrzucił reklamację niesłusznie i w takiej sytuacji możesz poprosić o pomoc Allegro.
Nie da sie zdjąć 🙂 Po to one są. Mozna znaleźć jakieś sposoby w necie, są generalnie nielegalne, polegające na rozmagnetyzowaniu klipsów, ewentualnie kupieniu specjalnego sprzętu żeby te klipsy zdjąć.
W takim razie reklamacja zasadna i sprzedawca powinien te klipsy zdjąć, odesłać bez klipsów na własny koszt i oddać Tobie koszt odesłania do niego, albo zwrócić całą wpłatę i koszt odesłania do niego. Rozpocznij dyskusję, skoro nakłania jedynie do odstąpienia od umowy;
https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Dziękuję. 🙂
W dyskusji pomagają pracownicy Allegro, gdy sprzedawca nie reaguje w ciągu 24 godzin lub po kliknięciu przez kupującego prośby o pomoc pracownika.