Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
czy allegro zrobi coś z problemem ofert sprzedających , wystawiających towar którego nie ma???
wiele razy spotkaliśmy sie z ofertą , gdzie nie ma towaru ,a sprzedający oferują towar , którego nie ma !!
po dokonaniu zakupu otrzymujemy informację ze towaru brak i albo każą czekać, albo zwracają przelane środki!
Uporządkujcie to w końcu!!!
Tak się dzieje bo wiele sklepów nie ma na miejscu tego co sprzedaje tylko gdzieś w magazynach albo nawet w chwili wystawienia są dopiero w produkcji ,często siedzibą sklepu jest tylko biurko w garażu takie czasy i tak niestety działa handel .
Tak zwany dropshiping, nie wiem jak można myśleć że wszyscy sprzedawcy mają na stanie wszystko co oferują, jest to fizycznie nie realne, ze względów magazynowych i finansowych, nawet dla takich dużych sieci jak Em Pik, Media itp.
Bez formy dropshipingu, duże firmy które stać na magazynowanie miały by niezły monopol, a towar który aktualnie jest w cenie 10 zł, byłby za 100 zł bo nie było by konkurencji.
@mwmonety Rozumiem, że nie zawsze ma się towar pod ręką. Można jednak problem rozwiązać zapewniając sobie z dystrybutorem towaru, hurtownią, producentem bieżący dostęp do towaru. Rzeczywiście nie powinno być tak, że wystawia się towar, który okazuje się być niedostępny. To niepotrzebna strata czasu klienta, który jest rozgoryczony, bo kupując cieszył się, że kupił coś fajnego lub potrzebował na cito, chciał zabrać w podróż... i sprzedawcy, który musi zwracać pieniądze, przepraszać kupującego. Finalnie ocena leci sprzedającemu na łeb, na szyję i po co? Kiedyś w znanej firmie wysyłkowej bą priks zamówiłam kurtkę przejściową. Po kilku dniach wiadomość, że będzie prawdopodobnie za trzy miesiące. Odpisałam, że rezygnuję oraz by nie wystawiali niedostępnych rzeczy lub informowali, że dostawa odbędzie się w późniejszym terminie.
dropshipping sklep bez magazynu , sprzedaż towaru którego fizycznie sprzedający nie posiada .
Oceń odpowiednio sprzedawcę .
Czasem bywa też tak że towar normalnie jest na stanie, ale jak ktoś prowadzi jednocześnie sklep stacjonarny to może w międzyczasie "wyjść". Ewentualnie coś co sprzedaję się normalnie po 1-2 szt w tygodniu, ktoś wykupi wszystko co masz i niestety trzeba czekać.
mikee90 to niejasne tlumaczenie . Prowadzę i stacjonarny i sprzedaję na allegro . Przychodzi towar i następuje podział to tu a to tam . Jeśli występuje potrzeba przesunięcia to w pierwszej kolejności korekta stanu w ofercie internetowej . Jedyna możliwość to defekt towaru , ale końcówki wnikliwie sprawdzam . Praktycznie się nie zdarza żeby klient musiał czekać .
Nie u każdego będzie to tak dobrze działać. U nas Allegro jest tylko dodatkowym kanałem sprzedaży, nie mogę mieć zarezerwowanego towaru tylko pod Allegro, jest on dostępny zarówno do sprzedaży stacjonarnej jak i sprzedaży dla przedstawicieli handlowych. Aktualizację stanów magazynowych robimy ręcznie na Allegro raz dziennie i niestety tez już miałem przypadki, że klient coś zamówił, idę na magazyn po towar a towaru nie ma bo przed chwilą sprzedał go ktoś inny. Nie da się tego obejść.
jeśli mam w ofercie towar, w ilości kilku szt to nie podaje ze mam 999szt ! jeśli ktoś handluje normalnie , uczciwie to sprzedaje to co ma a nie wirtualny towar! uważacie ze to uczciwe?
kupujesz 100szt płacisz np 10k i czekasz kilka tyg na dostawę bo kolesie ściągają towar z chin za twoją kasę, i podają ze sa rzetelną firmą i maja same pozytywy!
|to chore!
@mikee90, trzeba zainwestować i zintegrować kasę, allegro i magazyn 🙂
prowadzę firmę od 20 lat, mam kredyty kupiecki u dystrybutorów i nie mam zamiaru inwestować kasę w kogoś , kto sprzedaje coś wirtualnie , bo znalazł sposób na życie
albo mam towar i nim handluje albo zajmuje się zbiorami upraw
co na to US?
Jeśli od 20 lat prowadzisz firmę, która sprzedaje rzeczy w internecie to jest szczerze zdziwiony brakiem podstawowej wiedzy o aktualnym handlu nie tylko w Polsce ale i na świecie, to nie są czasy gdzie trzeba mieć na stanie wszystko.
Gdyby US miałby się czepiać tego (pomimo tego że to jest zgodnie z prawem) to musiałby zamknąć blisko 90% małych/średnich firm.
Jakbym jechał do dealera z samochodami, to nie spodziewam się że dany model mają dostępny, w podstawowej wersji i w ciągu 20 min wyjeżdżam z salonu, to oni też mają nie handlować czymś czego nie mają fizycznie? 😄
Poza tym gdyby tak było to po co była by możliwość ustawiania czasu wysyłki towaru 1-60 dni, skoro wszyscy mają mieć na stanie wszystko
kolego, z allegro korzystam sporadycznie, to raz,
zajmuje sie sprzedażą w IT , towaru który jest dostępny. Moje 80% transakcji to są zamówienia publiczne, dla których posiłkuję się allegro i taki stan rzeczy sprawia że nie jestem w stanie zrealizować umów. A prawo obowiązuje wszystkich ( poza wybranymi) i każda kontrola niesie za sobą kary., Jak cie stać to płac , ja wolę nie!
ARGUMENT , że handlują czymś co sprzedali 20min temu jest bzdurny , bo jeśli coś jest na stanie i sie sprzedało, to jest niedostępne na aukcji w chwili wyzerowania towaru i kupujący to widzi , więc nie pisz bzdur. co do wysyłki towaru , to już problem allegro, wiec wg mnie , jeśli masz towar wysyłka max 48h ,m nie masz , podaj ze będzie za 60 dni a nie przytulaj cudzej kasy bo cię nie stać. Od tego są banki i kredyty kupieckie. Firmy na warunki handlowe pracują lata
@Adekpol, samochód jest zamawiany dla klienta, który wybiera kolor lakieru, elementy wyposażenia itp. Tak samo w przypadku produktów wykonywanych "pod klienta", jak np. gadżety reklamowe, bannery, ulotki, wizytówki... Wiadomo, że czas dostawy takich rzeczy ulega wydłużeniu, ale w przypadku towaru, który dostępny jest od ręki, bo na aukcji widnieje taka ilość, powinien być pod ręką. Jeśli sprzedawca nie magazynuje towaru, powinien zapewnić sobie bieżącą dostawę od producenta, dystrybutora. Klient nie powinien otrzymać wiadomości, jak ja z bą pris, że kurtka będzie za trzy miesiące. Klient zamówił, zapłacił i oczekuje na towar.
@tedi2000 To teraz poproś "oficjalny sklep allegro", żeby Ci przesłali zdjęcia dokumentując całkowity, faktyczny fizyczny stan magazynowy z milionem sztuk 😉 😉
Argument, że żaden sprzedawca nie ma wszystkiego w magazynie jest oczywisty, patrz oficjalny sklep allegro. Z drugiej strony sprzedawca powinien tak ustawić czas wysyłki aby zapewnić ciągłość dostaw.
Zdarzają się jednak sytuacje losowe, jak wykupienie ostatniej sztuki w innym kanale sprzedaży. Jako pracownik IT powinieneś wiedzieć, że aktualizacja stanu online też trwa. Nie szukając daleko: system ZUS działa online, czyli w tym przypadku odświeżanie raz na tydzień
Ja swój towar mam fizycznie a też zdarza mi się (rzadko), że ktoś kupi w odstepie kilku minut i w sklepie i na allegro, a aktualizacja stanu nie nadąży.