Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Hej! Jakiś czas temu kupiłem w oficjalnym sklepie Allegro na fakturę konsolę Xbox. Okazała się być wadliwa i odesłałem ją w ramach gwarancji do sklepu Allegro i dostałem informację że reklamacja została uznana. Nie otrzymałem jednak żadnego terminu zwrotu i żadnych dalszych wytycznych.
Co najgorsze dyskusja ze sprzedającym zakończyła się po 30 dniach (nie wiedziałem że nalezy oznaczyć ją jako nierozwiązaną) i teraz nie mam nawet kontaktu ze sklepem. Co robić i jakie terminy zwrotu ich obowiązują w przypadku zakupu przez przedsiebiiorcę?
Pozdrawiam
Piotr
Tak na przyszłość>omijać sklep Allegro, zawsze możesz napisać w tej sprawie tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
@Client:27373740 Gwarancja ? tu poczytaj w warunkach gwarancyjnych jakie są terminy, tego nic nie reguluje 😞
@Client:27373740 Przepraszam za tę sytuację. Poprosiłam już nasz sklep o kontakt z Tobą w sprawie, więc poczekaj proszę na wiadomość mailową od nas.