anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ograniczenie zakupowe

Client:44240246
#1 Nowicjusz#

Przy próbie zakupu produktów wyskoczył mi komunikaty: Nie możesz kupić tych ofert. Ograniczenie zakupowe. Jeśli chcesz je usunąć, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego. Wystawca przedmiotów twierdzi, że nie wprowadzał blokady. Jakie wyjście z tego klincza?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

xyz96
#21 Demiurg#

Skontaktuj się przez formularz, być może Allegro stosuje jakieś ograniczenia kwotowe dla nowych użytkowników. https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=e2e1f990-74d6-4bea-9b5c-a408bde7983d&subjectId=da43023c-b...

 

oznacz moderatorów

Client:44240246
#1 Nowicjusz#

Jaki formularz, gdzie go można znaleźć?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Masz wyżej link.

oznacz moderatorów

Client:44240246
#1 Nowicjusz#

dzięki

oznacz moderatorów

Client:48364634
#7 Wielbiciel#

Problem również dzisiaj pojawił się u mnie, dokładnie to samo. @Client:44240246 jak rozwiązano problem? 

oznacz moderatorów

e-Marcus71
#8 Zapaleniec#

Niestety problem znany i po prostu konieczny jest kontakt z Obsługą Allegro co jednak daje różne efekty ponieważ ja np. nacieszyłem się zniesieniem tego ograniczenia przez kilka godzin i ponownie pojawił się ten sam komunikat 😞  Czuję się jakbym był "karany" za to, że często kupuj e i chcę kupować... 😕 Teraz czekam kolejne godziny za kolejną reakcja Obsługi Allegro. Niezła lekcja cierpliwości.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@e-Marcus71 Godzinę temu otrzymałeś od nas wiadomość mailową z informacją, że po ponownej weryfikacji wyłączyliśmy ograniczenia zakupowe na Twoim koncie. Możesz już korzystać z Allegro bez żadnych przeszkód. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

e-Marcus71
#8 Zapaleniec#

ok chociaż nieco ta sytuacja pokomplikowała mi wcześniej rozpoczęte zakupy,  których nie mogłem w efekcie dokończyć z braku możliwości chociażby przebijania ofert i już bezpowrotnie niektóre oferty przepadły itp. i zwyczajnie w takiej sytuacji nie dokonywałbym wcześniejszego zakupu bo mam teraz "zasoby" niekompletne. No cóż, bywa i tak. Najważniejsze jednak aby już poprawnie wszystko działało - dziękuję za odpowiedź 🙂

oznacz moderatorów