Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam! Postaram się w skrócie
W tamtym tygodniu kupiłam od gościa 3 rzeczy. Dostawa była przewidywana na 15-16 grudnia. Jako ze to prezent dla dzieciaków a pan/pani nie nadał nawet numeru przesyłki w niedzielę napisałam do niego wiadomość że jeśli nie ma towaru i nie wyślę mi paczki w poniedziałek to nie ma problemu ale bede chciala anululowac transakcje bo zależy mi na czasie. Nie dostałam odpowiedzi.
Wczoraj nadal bez odzewu więc chcialam anulować. Takiej opcji nie było, ale doczytałam się że można wybrać "zwrot zakupu". Co mnie zdziwiło, miałam wybrać sposób zwrotu, wysyłka dpd itp. lub wysyłka własna. Wybrałam wysyłka własna bo inaczej dostałabym etykietę nadawczą (przypomnę - na coś czego nie mialam, a paczka do mnie nie zostala nadana). Wyskoczyło że mam zrobić zwrot do 2 stycznia, a sprzedający będzie musiał potwierdzić że odebrał 🙄
Znów napisalam wiadomość , że kliknęłam zwrot i żeby go zatwierdzili. A tu znow bez odpowiedzi i UWAGA- po 2 godzinach wysyłają mi paczkę.
Po godzinie piszę, że cieszę się że wysłali mi tą paczkę, ale ja nie mogę cofnąć tego zwrotu i czy oni mogą to anulowac? Nadal bez odpowiedzi.
Dzisiaj odbiorę paczkę i tu moje pytanie: co mam zrobić? Normalnie dogadalabym się z gościem że zrobię mu przelew, ale nie mam żadnego kontaktu. I co z tymi pieniędzmi które przelałam? Kwota ok 150zl. Miał ktoś taką sytuację? Co robić?
@proStar3 jeśli chcesz odebrać to zamówienie to nie musisz już nic robić. W razie dalszych trudności wciąż możesz odstąpić od umowy, ponieważ masz na to 14 dni od odebrania przesyłki.
Chodzi o to, że chcialam odstąpić bo nie wysyłał, a skoro już wysłał to czy mozna jakoś cofnąć ten zwrot który kliknęłam? Bo ja ten towar chce i chce żeby sprzedający otrzymał pieniądze normalnie. Nie chce tego zwracać. Czy da się coś zrobić skoro on mi nieodpisuje?
Rozumiem, że zapłaciłaś za przesyłkę z góry? Jeżeli tak, to odbierz paczkę i to wszystko. Sprzedający otrzymał już wpłatę za to zamówienie. Na wszelki wypadek napisz do niego, że nie chcesz już odsyłać towaru.
Ok tak zrobię chociaż nie wiem czy on cokolwiek ode mnie odczytał. W tej chwili mam status "zakup zwrocony" (???)
Nie chce wyjść na oszusta 🫤
Dziękuję
Od strony prawnej nie można anulować zwrotu, ale sprzedawcy nie robią z tego problemu. Sam miewałem takie sytuacje. Towar zatrzymaj, napisz sprzedającemu o swojej decyzji i zapomnij o sprawie.
Ale czy w takiej sytuacji allegro nie zawiesza pieniędzy? Czy on je dostał?
Dostał.
minie 14 dni od zwrotu i system sam wszystko sobie poustawia
odbierz paczkę i miejmy nadzieję że towar podpasuje bo jak będziesz chciała zwracać to darmowego zwrotu już nie będzie bo sama go wykorzystałaś
sprzedający zapłatę otrzymał normalnie o to się nie masz co martwić
Super! Ulżyło mi! Dziękuję bardzo! 😊