Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Mam problem ponieważ zamówiłem buty od sprzedawcy. Okazało się że buty są sprowadzane z Chin. Zamówiłem je 25 marca a nie zostały jeszcze wysłane do dnia dzisiejszego 4 maja. Pisząc do sprzedawcy o anulacje zamówienia dostałem wiadomość że zwrot pieniędzy będzie po odesłaniu ich w Polsce. Wiadomo że paczki z Chin przez pewien okres jeszcze nie zostaną wysłane przez istniejąca sytuację. Pytanie czy mogę anulować zamówienie i zadać zwrotu pieniędzy?
Tak, możesz. Sprzedawca wprowadza Cię w błąd, że zwrócić wpłatę może tylko po odesłaniu butów w Polsce.
Wejdź w Kupione, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot.
Sprzedawca w takiej sytuacji musi zwrócić wpłatę, jeśli tego nie zrobi, rozpoczniesz z nim Dyskusję przez Allegro i pracownik serwisu go ponagli. Nie wiem na jakim etapie jest to zamówienie, czy zostało już wysłane. Jeśli zostało, sprzedawca może Ci potrącić koszt powrotu paczki do niego. Jeśli nie zostało wysłane, powinien zwrócić całą wpłatę.
Niestety czas na zwrot minął. Z otrzymanego maila o śledzeniu przesyłki widać że od miesiąca paczka jest przygotowana.
Czas na zwrot nie minął. Czas na zwrot, zgodnie z prawem, mija po 14 dniach od odebrania przesyłki, a Ty jej jeszcze nie odebrałeś. Czas na zwrot mógł minąć tylko w tym allegrowym formularzu, który wprowadza w błąd.
Wyślij sprzedającemu mailem oświadczenie o odstąpieniu od umowy, czyli krótkie pismo z datą zakupu, numerem oferty, nazwą przedmiotu, swoimi danymi osobowymi, informacją o rezygnacji z zakupu oraz numerem konta do zwrotu wpłaty.
Wszystko inne jak wyżej, ma obowiązek zwrócić wpłatę - inaczej Dyskusja i pomoc pracownika Allegro.
Dziękuję bardzo za pomoc
Pozdrawiam