Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przewidywany czas dostawy minął, a sprzedający nie odpawiada na maila, przedmiot został opłacony z góry, na maila dostałem jedynie potwierdzenie zakupu od allegro. Zamówienie zostało złożone bez konta allegro, więc nie moge założyć dyskusji, co w takim wypadku zrobić?
@Client:90273310 Na mejla nie było informacji o dokonaniu zakupu? tam poszukaj linka i zaloguj się lub utwórz konto poprzez niego.
Założyłem konto na tego mejla, ale pokazuje sie że "nie znaleźliśmy takiego zamówienia" pomimo że na mejlu mam informacje o dokonaniu zakupu oraz potwierdzenie że sprzedający otrzymał moją wpłate.
@Client:90273310 kiedy zakup i jaki podał w aukcji czas na wysyłkę ? Nie dostawę bo to jest przewidywane dopisywane przez allegro 😞
@Client:90273310 W takim przypadku poproś o pomoc Allegro przez te formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Zadziała podobnie jak Dyskusja, sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat.
Jeśli czas dostawy minął, możesz odstąpić od umowy na podstawie art. 5431 Kc i zażądać niezwłocznego zwrotu wpłaty. Zrób to mailowo i proś o pomoc Allegro przez wskazany link.
Wszystkie zapisy w ofercie są umową, którą zawierasz ze sprzedawcą, niezależnie od tego, kto je tam zamieszcza. Sprzedawca wystawiając ofertę podpisuje się pod nią.
@Client:90273310 chętnie Ci pomogę. Czy możesz podać mi numer tego zamówienia?
numer zamówienia: 174a1b34-5a9d-11eb-85ab-e5e84e3c85a9
numer oferty: 9759193211
@Client:90273310 dziękuję, znalazłam ten zakup i wysłaliśmy wiadomość do Sprzedającego. Jeżeli nie skontaktuje się z Tobą do jutra, napisz do nas proszę tutaj. Mam nadzieję, że Sprzedający szybko odpisze i uda się rozwiązać problem.
dobrze, dziękuje
Chciałbym jeszcze dopytać, ponieważ zależy mi na czasie. Do sprzedającego napisałem wczoraj i odpowiedzi dalej brak więc wątpie, że uda się to szybko załatwić. Chciałbym od tego sprzedającego jedynie odzyskać pieniądze, ponieważ dany przedmiot wolałbym zamówić u kogoś innego i mieć to jeszcze w tym tygodniu. Dlatego chciałbym sie upewnić czy w związku z zaistniałą sytuacją moge anulować to zamówienie i oczekiwać jedynie zwrotu pieniędzy? Chciałbym uniknąć sytuacji w której kupie teraz ten przedmiot gdzie indziej, a wyżej wymieniony sprzedający jednak obudzi się po jakimś czasie i zamiast pieniędzy, przyśle sprzęt, którego już nie będe wtedy potrzebował.
@Client:90273310 jasne, rozumiem. To był zakup od przedsiębiorcy i nie nadał jeszcze przesyłki, więc napisz proszę do niego maila, że anulujesz zakup i odstępujesz od umowy.
@Client:90273310 Oooo, @la_nika Ci je wstawi do konta 🙂
Client:90273310 - nie piszesz nic odnośnie sprzedającego - firma, prywatny. Przypuszcam, że prywatny, gdyż żaden szanujący się sprzedawca nie pozwoliłby sobie na ignorowanie wiadomości od klienta. Nawet odpowiedź na e-mail w terminie 1-2 dni powinna nadejść.
pzdr