Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokonałam zakupu za około 100 zł, paczka przyszła kurierem za pobraniem, następnie paczkę odebrałam, zapłaciłam towar mi się nie spodobał więc dałam zwrot towaru (ze smartem). Paczuszkę zapakowałam tak jak było i nie odkleiłam starej etykiety bo chciałam nową przykleić w to miejsce przy nadawaniu w punkcie DPD. Jednak paczkę zaniosła bliska mi osoba, której nie przekazałam informacji o przyklejeniu nowej etykiety w miejscu starej. Wtedy byłam pewna, że Pani przyjmująca paczkę w punkcie przykleiła nową etykietę w miejsce starej ponieważ nie nadawałam paczki pierwszy raz. Tutaj wystąpił błąd, ponieważ paczka musiała być do Pani podana "do góry nogami" i tym samym Pani przykleiła etykietę na odwrocie paczki (w nowe miejsce) więc w jednej strony była nowa etykieta a z drugiej stara etykieta. Dała Pani numer śledzenie paczki i dzień później przyjeżdża kurier i ponownie mam zapłacić za tą paczkę ponieważ zeskanował starą etykietę. Wtedy odmówiłam przyjęcia paczki i prosiłam aby zeskanował nową etykietę jednak on nie mógł tego zrobić i zaznaczył, że paczka nie została odebrana a tym samym nie zapłacona. Czy otrzymam teraz zwrot pieniędzy? Jak sprawdzić gdzie paczka się znajduje i czy doszła już do sprzedającego ? Ze sprzedającym pisze na czacie a może powinnam otworzyć spór w celu wyjaśnienia ?
@Client:42950933 nie zostawia się starych etykiet , popełniłaś kardynalny błąd . Nie zwalaj winy na ,,Panią bo to Twoim obowiązkiem jest dopilnowanie nadania przesyłki , a w szczególności adresowania .Teraz sama odpowiedz sobie na pytanie cyt ,,Czy otrzymam teraz zwrot pieniędzy? ,,
Tak, ja wiem że to moja wina bo gdyby sama poszła z paczką do bym do pilnowała tego. Ale to juz nie istotne. Teraz najważniejsze jest żeby paczka spowrotem trafiła do sprzedającego. Jeśli paczki nie przyjęłam to powinna wrócić do sprzedającego bo raczej sie nie powinna zagubić.
W tej sprawie kontaktuj się z DPD skoro przez nich wysyłałaś zwrot
Nie odebrałeś a dlaczego skoro twoja pomyłka, uważam że paczka wróci do spzredajacego ale....skontaktuj się z tym kurierem na początek co z nią zrobił, możliwe że jest w centrum.
@Client:42950933
Narozrabiałaś. 😉
Ponieważ wysłana przez Ciebie przesyłka (wprawdzie nieprawidłowo nadana - bo z nieusuniętą starą etykietą adresową) była objęta SMART!, a Nadawcą (i płatnikiem w firmie przewozowej) przesyłek SMART! jest Allegro - to najrozsądniej w mojej opinii byłoby w tej sprawie skontaktować się bezpośrednio z Allegro.
Zwrot pieniędzy od sprzedającego powinnaś uzyskać jak otrzyma przedmiot z powrotem.
@Client:42950933 dziwię się że drugi raz weszła im w system ? jeśli idzie po etykiecie starej to powinna wrócić do sprzedawcy jak była odmowa 🙂