Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, Odesłałam czajnik, który przestał działać w ramach reklamacji. Sprzedający zwrócił pieniążki za czajnik a nie za przesyłkę, chciałam zapytać czemu tak, bo to nie z mojej winy musiałam wysłać?
@Ewinek2 Poinformowałaś sprzedającego o kosztach odesłania?
Kontaktowałaś się z nim w ogóle w tej sprawie?
@Ewinek2 jeśli sprzedający uznał reklamację, powinien Ci zwrócić również koszt nadania przesyłki do niego. Skontaktuj się proszę w tej sprawie ze sprzedającym, jeśli będziesz potrzebowała naszej pomocy, załóż dyskusję.
Musi cI zwrócić za całość, a w zasadzie po co odsyłałaś chyba że tak ustaliłaś ze sprzedającym, on powinien sobie odebrać, Teraz otwórz dyskusję (jak idzie) i tam opisz problem: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa