anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Opcja Dopłać

Client:105559004
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry!

Nie mogę znaleźć opcji Dopłać w Szczegółach zakupu w Moje zakupy. Przesyłka była zwrócona do nadawcy, chce zapłacić ponownie za dostawę i nie mogę znaleźć tego Dopłać po prostu!

Dziekuje!!

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:105559004 Przejdź do zakładki "moje zakupy", a tam w szczegółach zakupu znajdziesz opcję "dopłać". 🙂 Ile dni minęło od zakupu? Możesz to zrobić maksymalnie do 30 dni od daty zakupu. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów