anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Opcja "Recenzja produktu" nigdzie się nie pojawia

YDP_PL
#1 Nowicjusz#

Zarejestrowałem się na nowym koncie, aby kupić produkt, ale kiedy sprzedawca prosi mnie o recenzję jego produktu, opcja "Recenzja produktu" znika i nie ma żadnego przycisku, jaki jest status?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@YDP_PL Podaj mi proszę numer zamówienia, w którego skład wszedł produkt, jaki chcesz ocenić. Prześlij też zrzut ekranu z zakładki Moje zakupy z widokiem szczegółów zakupu, gdzie powinna być widoczna opcja dodania opinii o produkcie. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów