Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam taki problem.
Wystawiłam negatywną opinie sprzedającemu ze względu na to ze nie mogłam upomnieć się o fakturę.
Sprzedajacy zarzekał się że nie dostał żadnej informacji ze faktura ma być. Wysłałam im screena rozmowy z nimi i tego ze dane do faktury zostały wysłane. W nerwach napisałam tez ze mają taki bałagan że nie wiedza kto i co do nich pisze tylko interesują się klientem jak wystawia negatywną opinie.
Dostalam od nich informacje ze ja ich obraziłam i nie zostawią tego bez echa.
Czy to nie brzmi jak groźba? Czy oni faktycznie coś mogą z tym zrobić ? Czy to zwykła zagrywka żebym usunęła opinie ?
Fakture zaznacza się podczas kupowania przedmiotu.
Przeczytaj regulamin Allegro w tym zakresie. Nie jestem pewny czy firma ma obowiazek honorowania danych z @.
A szukac odpowiednich zapisow mi sie nie chce.
Po prostu zapomniałam zaznaczyć. Co nie zmienia faktu ze napisalam do nich od razu. Wiem ze mogą wystawić fakturę jeśli nie nabili paragonu tym bardziej ze paczke wysłali dopiero 2 dni później od mojej wiadomości.
Za komentarz nic Ci nie zrobią, oczywiście że jak dostali wiadomość przed wysyłką mogli ją dodać, żaden problem.
W tym właśnie rzecz..
@Client:77490156 Ustawodawca w tej mierze nakłada na przedsiębiorcę obowiązek SKUTECZNEGO poinformowania sprzedawcy o konieczności wystawienia dokumentu innego niż paragon PRZED DOKONANIEM ZAKUPU w tym wypadku w formularzu dostawy . Zgodnie z regulaminem allegro sprzedawca na reakcję na wiadomość e-mail od klienta ma 24H , w tym czasie paczka mogła być już nadana..... teraz sedno , wysyłając wiadomość e-mail zrobiłeś to nieskutecznie , istniej coś takiego jak kontakt telefoniczny .
Paczka została zamówiona 27.11 (niedziela) i tego samego dnia poinformowałam o fakturze.
Paczka od nich została wysłała w dniu 30.11 także mogli przeczytać informacje i dodać fakturę do przesyłki. Jednak tego nie zrobili.
@Client:77490156 tak , zgodnie z zaleceniem allegro powinni , niemniej Twoje działanie okazało się NIESKUTECZNE .
Nie mają takiego obowiązku. Wiążące są dane z formularza zakupowego. Pilnuj swoich interesów bo jak na razie to sama masz "bałagan i nie wiesz co do kogo piszesz"
@LEW433 czyżby? Autorka domaga się wystawienia FV do paragonu co jest niezgodne z prawem i jeszcze z tego powodu wystawia negatywa. Podżeganie do popełnienia przestępstwa- kojarzysz?
Próbujesz wyżyć się na sprzedającym za to, że sama nie potrafisz złożyć poprawnie zamówienia? Bardzo dobrze, że sprzedający w końcu z tym walczą.
Naucz się czytać ze zrozumieniem.
chcialam Fv do zamówienia nie do paragonu.
paragon wystawiony był 29.11 a 27.11 wysyłałam wiadomość o Fv.
Skoro sprzedający ma 24h na odpisanie to jednak chyba mają bałagan skoro nawet nie odpisali w ciągu tych 24h
zamykam tą dyskusje bo najwidoczniej jesteś jednym z tych wielkich sprzedających co robi ludziom pod górkę.
opinie wystawiałam negatywna ze względu na brak zainteresowania się klientem przez sprzedającego skoro ma te 24h a kontaktu nie było 🙂
Takie życie.
Zwróć towar i kup ponownie z FV.
I tyle.
Albo aż tyle 😄
@Client:77490156 wiążący jest formularz zakupowy w którym nie zaznaczyłaś chęci otrzymania FV (czyli w domyśle- wykazałaś chęć otrzymania paragonu). Pod górkę robisz sama sobie i sprzedawcy przy okazji- mogłaś anulować zamówienie i złożyć je poprawnie.