Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
OSTRZEŻENIE Firma [edycja], nie zamawialiśmy żadnego grzejnika elektrycznego za pobraniem 243,99 zł. niestety kolega odebrał przesyłkę od kuriera i zapłacił, ale ZGŁOSILIŚMY się do tej firmy że nic takiego nie zamawialiśmy i mają nas gdzieś !!!! Pracownicy ALLEGRO sprawdzili nasze konta i zero zamówienia, ZAMÓWIŁA to jakaś kobieta podając nasz adres firmowy, ale Firma [edycja], mając taką wiedzę WYPINA SIĘ NA ZAISTNIAŁĄ sytuację, zależy im jak widać na wyłudzeniu od mojej Firmy pieniędzy !!!!
Zgłosiłam ten fakt na policję i do Firmy ALLEGRO,
Marta Kopczyńska
A moze chcesz odkupic ten grzejnik , sprzedany nam OSZUKANCZO ??!!
@Client:39511643 a może skończysz już kogoś pomawiać bez powodu i dowodu? Rozwiązania miałaś tu podane, zamiast działać dalej jęczysz.
Grzejnik sprzedany oszukańczo odkupiłabym.
Grzejnika odebranego frajersko nie chcę.
@Client:39511643 allegro nic do tego 😞 sprzedawca wysłał zgodnie z zamówieniem, więc też umywa ręce, błąd że odebraliście 😞 a nie ma na etykiecie telefonu do odbiorcy zapewne pomylił adres i może podejdzie i odbierze ?
No właśnie my tego nie zamawialiśmy !!!! okazało się jakaś osoba zrobiła zamówienie na naszą Firmę. Niestety sprzedawca mając dane tej osoby nie zamierza nic z tym zrobić, nawet wyjaśnić ewentualny błąd w adresie !!!! Telefony do sprzedawcy mają odzew- nie ma takiego numeru, abonent wyłączony
i co z tego że jest list i nr telefonu, dzwonisz i słyszysz komunikat abonent czasowo wyłączony
A co to za grzejnik, jakiś markowy czy chińska tandeta?
Może się przyda, niebawem minie sezon grzewczy, a noce nadal chłodne.
Elektryczny z
I nie masz możliwości skorzystania ze zwrotu?
Nie zamawiałam tej przesyłki, więc jak mam zrobić zwrot ??? drugi raz pieniądze mam stracić ??
tak mi odpisuje sprzedawca !!!!! mimo tego że wie iż to nie ja robiłam zamówienie !!!
Dodam jeszcze tylko, że konto użytkownika, z którego dokonano zakupu zostało zgłoszone do działu bezpieczeństwa w celu weryfikacji oraz, że sformułowanie "popieracie kradzież i będę zamieszczać taką informację" jest kolejnym z Pani strony, które stanowią naruszenie naszych dóbr.
@Client:39511643 i bardzo dobrze i konkretnie odpisał. Co jeszcze ma wg Ciebie zrobić?
Jeśli nie było faktury na firmę to najprościej - zgłaszasz odstąpienie w ciągu 14 dni i odsyłasz grzejnik na swój koszt. O koszt transportu zwrotnego występujesz do osoby składającej zamówienie. Nie chcesz? To o zwrot całości zakupu występujesz do osoby składającej zamówienie, ale nie do sprzedawcy. On tu nic nie zawinił.
No dobrze , ale skąd mam wiedzieć kto ten towar zamówił ???
A sprzedawca może pomóc, bo ma dane zamawiającego , prawda ?? ale się wypina, on dostanie pieniądze, a ja ????
@Client:39511643 No to załóżmy, że sprzedający chce Ci pomóc i skontaktuje się z zamawiającym - ten powie, że wszystko jest ok i nie widzi problemu. To co dalej? Danych udostępnić Ci nie może.
Możesz iść na policję ale w sumie to co im powiesz?
Niestety ale wina leży po Twojej stronie gdyż odebrałeś i opłaciłeś przesyłkę której nie zamawiałeś.
Jedyna opcja to próba dogadania się ze sprzedającym.
@Client:39511643 a o RODO to słyszałaś? Jak nie to polecam uzupełnić braki. Po te dane do sprzedawcy może się zwrócić uprawniony organ.
@Client:39511643 - odpowiem Ci tak, jako sprzedawca:
- zakupu mógł dokonać pracownik firmy, jako adres dostawy wybrał adres firmy, gdyż wtedy jest w pracy - w domu nikt nie mógłby odebrać przesyłki - warto to sprawdzić
- szkolenie pracowników w zakresie odbierania przesyłek pobraniowych - jak najbardziej wskazane. U mnie wisi teraz kartka z informacją od jakiej firmy był zamówiony towar za pobraniem i z wysokością zapłaty. To rozwiązuje problem przesyłek pobraniowych - nawet dla mnie, gdyż nie jestem w stanie zapamiętać, jakie przesyłki opłaciłem, na jakie mam termin, a jakie mam za pobraniem. To wszystko zapisuję i wystawiam na zwykłej kartce papieru.
- Nie otrzymasz ani od Allegro, ani od sprzedawcy danych osoby dokonującej zakupu - to niemożliwe. Możesz jedynie zgłaszać sprawę na Policję - nie mogą odmówić przyjęcia zgłoszenia.
- Następna rzecz - miałem kiedyś taki przypadek: kupujący dokonał zakupu dla kogoś innego, wysyłka na adres tego odbiorcy. Potem była reklamacja (lub zwrot - już nie pamiętam). Ktoś inny zawierał transakcję, ktoś inny był adresatem i odbierał przesyłkę. Lecz Allegro stanęło po stronie kupującego - musiałem pozytywnie rozpatrzyć to zgłoszenie. Otrzymaliście towar, choćby nie zamówiony, macie dowód zakupu (oby nie FV na firmę) - czyli macie dowód zawarcia transakcji. Odsyłacie towar sprzedającemu wraz z odstąpieniem od umowy i dowodem zakupu (paragon - wcześniej skserujcie go sobie). Będziecie jednak "do tyłu" na koszt przesyłki zwrotnej i część kosztów wysyłki do Was. Ani Allegro, ani sprzedawca nic w tym przypadku nie zawinili.
@maxr01 system zamawiania towarów na allegro jest badziewny
nie jest rozgraniczony nabywca czy odbiorca
Sprzedawca nigdy nie wie, kto jest beneficjentem umowy
a allegro w dyskusjach twierdzi, że beneficjentem umowy może być ktoś inny niż osoba, która otrzymała dowód zakupu np: fakturę
ja odrzucam do wyjaśnienia zwroty gdy odbiorca na dowodzie zakupu różni się od wypełniającego formularz odstąpienia od umowy
ostatnie przypadki:
- zakup na firmę spółkę jawną i twierdzenie po w/w działaniach, że był to zakup prywatny
- zakup na firmę i zwrot/odstąpienie konsumenckie przez inną osobę
takie rzeczy tylko na allegro
@Client:39511643 jakoś słabo widzę, odmowę ujawnienia danych przez sprzedawcę
jakoś źle poprowadziłeś rozmowę ze sprzedawcą
może trafiłeś na niezadowolonego klienta, który zamawia za pobraniem towar na twoją firmę by ci szkodzić