Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
OSTRZEŻENIE Firma [edycja], nie zamawialiśmy żadnego grzejnika elektrycznego za pobraniem 243,99 zł. niestety kolega odebrał przesyłkę od kuriera i zapłacił, ale ZGŁOSILIŚMY się do tej firmy że nic takiego nie zamawialiśmy i mają nas gdzieś !!!! Pracownicy ALLEGRO sprawdzili nasze konta i zero zamówienia, ZAMÓWIŁA to jakaś kobieta podając nasz adres firmowy, ale Firma [edycja], mając taką wiedzę WYPINA SIĘ NA ZAISTNIAŁĄ sytuację, zależy im jak widać na wyłudzeniu od mojej Firmy pieniędzy !!!!
Zgłosiłam ten fakt na policję i do Firmy ALLEGRO,
Marta Kopczyńska
A co allegro ma z tym wspólnego?
Sprzedawca powołał się że zamówienie poszło z ALLEGRO, więc konsultanci ustalili iż ja tego nie zamawiałam, a moja Firma nie posiada konta na ALLEGRO
@Client:39511643 Rozumiem Twoje emocje, ale jako serwis nie mamy tutaj pola do działania wobec sprzedającego. W tej konkretnej ofercie sprzedający zaznaczył, że nie przyjmuje zwrotów przesyłek nadanych za pobraniem, Twój pracownik odebrał tę przesyłkę i za nią zapłacił, a tym samym potwiedził jej odbiór, więc nie ma tutaj podstaw do jakichkolwiek działań z naszej strony.
Z tej konkretnej oferty my nie korzystaliśmy, a sprzedawca ma kontakt z kupującą i gdyby był rzetelnym sprzedawcą to ustaliby dlaczego zamawiająca podała nas do zapłaty, dla mnie jest to proste !!! a na chwilę obecną to sprzedawca pośredniczy w kradzieży !!!!!
@Client:39511643 Nie możemy mówić tutaj o kradzieży skoro zamówienie zostało poprawnie opłacone. To co mogę zaproponować Ci z naszej strony - spróbujemy skontaktować się z kupującym i dowiedzieć się, dlatego przesyłka trafiła na Wasz adres.
Nie gorączkuj się tak, nie rzucaj oskarżeń bez pokrycia - bo to ani kradzież, ani wyłudzenie, ani w ogóle jakiekolwiek przestępstwo. Stawiam, że policja odmówi wszczęcia postępowania z powodu braku cech przestępstwa właśnie.
Fakt, był kiedyś podobny schemat oszustwa - wysyłanie do firm niezamówionych przesyłek za pobraniem w nadziei, że pracownik odbierze. Ale w takich przesyłkach były nic nie warte tandety w absurdalnie wysokiej cenie. Ty dostałaś grzejnik w cenie grzejnika - tyle, że niezamówiony.
Myślisz, że sprzedającemu chciałoby się wspólnie i w porozumieniu z kupującym wyszukiwać potencjalne "ofiary" po to, żeby im wysłać za pobraniem towar, na którym zarobi przy dobrych wiatrach trzydzieści złotych? Przecież gdyby tylko połowa odbiorców odmówiła odebrania przesyłek, sprzedający wyszedłby na zero.
Pominę już fakt, że jeśli podobnych zgłoszeń Allegro otrzymało pięćdziesiąt w krótkim czasie, sprzedawca zawisłby jak amen w pacierzu.
Albo to pomyłka, albo ktoś (kupująca albo jej znajomy) chciał wam zrobić złośliwość. Nie widzę innej możliwości.
Pamiętaj jednak, że na "złośliwe doprowadzenie innej osoby do niekorzystnego rozporządzenia mieniem" nie ma paragrafu, jeśli celem sprawcy nie było osiągnięcie korzyści majątkowej.
Dlaczego więc sprzedający nie chce wyjaśnić sprawy z zamawiającą ten towar panią ????
@Client:39511643 Gdyż w jego ocenie nie ma czego wyjaśniać. Otrzymał zamówienie, zrealizował je i zostało ono odebrane oraz opłacone.
Z jego strony nie ma żadnej możliwości weryfikacji kto i po co zamówił ten grzejnik.
Zamówienie złożone, zrealizowane, odebrane i tyle.
Zamowienie nie zlozone przez moja Firme !!!
Odpowiedz proszę czy Ty byś się nie zdenerwowała gdy ktoś Cię okradł ??? a firma która może Ci pomóc odzyskać pieniądze, wypina się ???
Tak, byłabym zła - na pracownika, że odebrał bez pozwolenia, albo na siebie samą, że nie przeszkoliłam pracowników w tym zakresie.
Raczej na siebie, chyba że pracownik odebrał pobraniówkę wbrew wyraźnym instrukcjom.
Masz nauczkę na przyszłość - relatywnie tanią i dość przydatną. Ciesz się, że to nie była na przykład torebka od Prady: nieprzydatna do niczego poza szpanowaniem, a kosztująca fortunę😁
Prosze, nie wypisuj takich **piiip**yzmow, albo jestes z grona okradajacych, albo kompletna ignorantka, znieczulona na okradanie!!!. Zycze Ci abys znalazla sie w takiej sytuacji !!, I nie pisz wiecej glupot, potrzebuje konstruktywnych rozwiazan, a nie **piiip**yzmow !!
😂🤣😂
Wybacz, nie mogłam się powstrzymać...
Nie potrzebujesz "konstruktywnych rozwiązań", tylko przytulenia, pogłaskania i przyznania racji w przypadku, kiedy tej racji nie masz.
Konstruktywna rada po raz kolejny: przestań się ciskać i przeanalizuj sprawę na chłodno.
Tylko najpierw wyłącz grzejnik🤣
@Kasiulki2 Tak na chłodno😉, to mnie ciekawi, czy jeśli doszło/dojdzie do kontaktu allegro z kupującym, _HolaOla_ uchyli tu choćby tzw. rąbka w kwestii powodu zaistniałej sytuacji. Może to kolejny "pipyzm"🤣, tym razem z mojej strony, ale sądzę, że cała ta afera ma jakieś drugie (albo i trzecie?) denko.
Wątpię. To nie jest miejsce do ujawniania Tajemnic Państwowych. Osobiście stawiam na to, że nieszczęsna😊 kupująca zostanie z grzejnikiem i zwróconą przez serwis kasą za grzejnik. Dla świętego spokoju robi się wiele...
A o jakiej my tu mówimy kwocie?🤔
Wstyd !
Ze złożonego oświadczenia można "wycofać" się skutecznie mając żółte papiery.😁
Może coś zimnego na gorącą głowę panie adamie albo xyz!🤕
@LEW433
Furiosi voluntas nulla est.
Art. 82 kc
Nieważne jest oświadczenie woli złożone przez osobę, która z jakichkolwiek powodów znajdowała się w stanie wyłączającym świadome albo swobodne powzięcie decyzji i wyrażenie woli. Dotyczy to w szczególności choroby psychicznej, niedorozwoju umysłowego albo innego, chociażby nawet przemijającego, zaburzenia czynności psychicznych.