Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za kurtkę kupioną w sklepie internetowym karko.pl. Zgodnie z regulaminem powinnam w ciągu 14 dni od przyjęcia i zaakceptowania go przez BOK otrzymać wpłatę na konto. Magazyn potwierdził wypełnienie warunków 24.listopada 2023r. Po moich licznych zapytaniach mailowych, zbywanych zdawkową odpowiedzią, że dopełnią formalności i bezskutecznych próbach dodzwonienia się, uprzedziłam sklep, że podejmę kroki prawne. Znalazłam również w internecie informacje o dużej liczbie osób potraktowanych tak jak ja, co może świadczyć, że to zamierzone oszustwa. Zgłosiłam sprawę na policję i niezależnie postanowiłem rozszerzyć informację, żeby uprzedzić innych przed sklepem prowadzącym takie praktyki, ponieważ ten sklep znajduje się również na platformie allegro. Ja kupowałam bezpośrednio w sklepie przez ich witrynę.
Mała szansa że klienci tu zajrzą
😣