anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Oszustwo

Client:45135029
#7 Wielbiciel#

Witam,

 

Zakupiłem wczoraj przedmiot za 920 zł. Dziś dostałem maila że towaru nie ma na magazynie a firma oferuję zwrot zapłaconej kwoty. Ale okazuję się że dany produkt dalej jest w sprzedaży tylko cena poszła o 600zł w górę. Jest to jawne oszustwo i czy w związku z tym mogę to zgłosić gdzieś?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

MrDawidB
#7 Wielbiciel#

Często jest tak że sprzedawca zamiast usuwać oferte, winduje cenę by nie stracić zasięgów jeśli doskwiera brak towaru. Jak jest w tym przypadku nie wiem, na pewno takie praktyki jeśli faktycznie ma na stanie nie jest uczciwa.

oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

@Client:45135029  oszustwo to dosyć mocne słowo. Możliwe, że w międzyczasie dostawca podniósł znacznie ceny, a oni z opóźnieniem na to zareagowali. Stara cena była z poprzedniego zamówienia i zapomnieli skorygować cenę na aukcji. Nie chcieli tracić, więc anulowali transackję. To oczywiście jedna z możliwych wersji, ale trudno zarzucić komuś oszustwo tylko dlatego, że podniósł cenę i proponuje zwrot pieniędzy.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

Client:45135029
#7 Wielbiciel#

Wszystko działo się na przełomie kilkunastu godzin gdzie sprzedający wystawił nawet już fakturę do zamówienia.

oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

@Client:45135029  Nie bardzo wiem co miałby zyskać taki sprzedawca oddając pieniądze i anulując transakcję. W końcu traci klienta i nie zarabia, wiec podejrzewam, że problemem może być jakiś błąd w cenniku, może wystawili ten produkt w zbyt niskiej cenie, a potem się zorientowali, że coś jest nie tak ? Czasami takie sytuacje się zdarzają i mogą być przypadkowe.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

KRZYSIEKNO1
#9 Pomysłodawca#

Oszustwo możesz zgłosić jak nie otrzymasz zwrotu wpłaconych pieniędzy

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

Bierz zwrot, szkoda walki, wystaw odpowiedni komentarz, może specjalnie, może błąd w magazynie, może nowa dostawa w innej cenie ale to nie Twój problem 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

SanexHurtowBHP
#12 Orędownik#

 sam jestem hurtownikiem ceny w ciągu 7 dni miałem 3 razy podnoszone ceny  nie zawsze sprzedawca podnosi specjalnie  .Sam miałem 31 marca prawie 50 aukcji anulowanych z powodu zajęcia towaru prosiłem allegro o pomoc zostałem po po prostu olany przez pracownika allegro nie interesuje  go to ze straż potrzebowała to moja sprawa każdy ma taki problem .Jeśli kupujący nie zapłaci allegro nic nie robi ,jeśli sprzedawca nie ma towaru to idą w jego stronę najgorsze teksty my tez jesteśmy ludźmi.Tydzień temu kupił u mnie towar klient  po czym zadzwoni i powiedzial ze da tylko polowe ceny odmówiłem zrezygnował z towaru i dam mi negatywa nigdy towaru nawet nie miał w ręce oczywiście allegro powiedziało ze ma takie prawo .

oznacz moderatorów