Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wszedłem w ten link zapewne lewizna podałem kod blik ale nie mogłem go zaakceptować i następnego dnia nie mogłem zalogować się do aplikacji banku czy to coś poważnego
https://allegrol...nie.ofert...id=kF36A330a2BkFDJKjC...Fibn5
Ta strona to oszustwo.
Tak, może być poważne.
Sprawdź w banku co z Twoim kontem,
jeżeli na tej stronie podałeś login i hasło do Allegro - to zmień hasło, a najlepiej załóż logowanie dwuetapowe.
A kasa poszła? poważna sprawa. zmień hasła itd.
Nie wiem jutro idę do banku a czyg jest szansa że nie akceptują kodu pobrało kasę. Kod blik i konto bankowe jest na innym telefonie i innym loginie
I czy jest szansa że mogło pobrać więcej niz te 500zł?
Po prostu bank zablokował ci dostępy ze względu bezpieczeństwa. Musisz ponowie aktywować kanały dostępu.
Banki zaczynają się zabezpieczać przed tego typu praktykami, głównie przez lokalizację GPS (prosta zasada, jak jesteś w jednym mieście, to nie możesz być pod bankomatem w innym).
Banki zaczynają się zabezpieczać przed tego typu praktykami, głównie przez lokalizację GPS (prosta zasada, jak jesteś w jednym mieście, to nie możesz być pod bankomatem w innym).
Nie wiem czy to dobre wyjście. Trochę to zmniejsza zakres usług jakie BLIK proponuje.
Niczego nie zmniejsza. A kodu BLIK nie wolno ci udostępniać osobom trzecim.
Jeżeli nie można udostępniać to owszem, nie zmniejsza. Znalazłem tylko to i ta informacja mnie jakoś nie przekonuje.
https://www.blik.com/dobre-nawyki
Tu są opisane dobre nawyki a nie wyraźny zakaz. Nie ważne, jeżeli to faktycznie działa tak jak mówisz to problem z bankomatami możemy mieć rozwiązany. Zostały krypto.
Tylko, że nie każdy bank to stosuje. Np. w Pekao zablokuje ci konto, a w PKO BP normalnie transakcja przejdzie.
Ps. Są też regulaminy banków i to zazwyczaj w nich jest zakaz udostępnia kodów BLIK i kart płatniczych innym osobom.
Super. Dzięki za informację. Temat mnie zaciekawił i postanowiłem go podrążyć mocniej. Napisałem do BLIK z pytaniem. Mam już odpowiedź więc wklejam.
----------------------------------------
Dzień dobry,
Nie rekomendujemy przekazywania kodu BLIK osobom trzecim, natomiast nie jest to zakazane.
Przekazywanie kodu nieznanym osobom może wiązać się z potencjalnymi ryzykiem nadużycia przez te osoby (osoba może dokonać dowolnego zakupu lub wypłacić środki w bankomacie), dlatego zawsze należy pamiętać, że na koniec uwierzytelnienia transakcji po stronie użytkownika wymagane jest zatwierdzenie transakcji PINem w aplikacji mobilnej przy widocznych na ekranie szczegółowych danych transakcji.
Należy pamiętać, aby nie podawać wrażliwych danych – nie można podawać kodu BLIK i akceptować transakcji, dopóki nie sprawdzimy, że mamy kontakt z rzeczywiście realną osobą, np. można do niej zadzwonić, porozmawiać.
Do przekazania środków bezpośrednio na rachunek służy usługa „Przelew na telefon BLIK".
Zespół BLIK
---------------------------------------
Ps. Są też regulaminy banków i to zazwyczaj w nich jest zakaz udostępnia kodów BLIK i kart płatniczych innym osobom.
No nic. Teraz czas na bank. W moim przypadku będzie to Millennium 🙂
W przypadku Pekao SA.
Regulamin wykonywania transakcji BLIK w Bankowości Mobilnej PeoPay Banku Pekao S.A
§ 4 ust. 4
Autoryzacja transakcji BLIK, odbywa się zgodnie z zasadami autoryzacji w Pekao24, przy
czym z zastrzeżeniem postanowień ust. 5, 6 oraz 7, poprzedzona jest uwierzytelnieniem
kodem BLIK. Na potrzeby procesu uwierzytelnienia Bank wymaga od Użytkownika
udostępnienia przez niego danych geolokalizacyjnych urządzenia wykorzystywanego do
autoryzacji, czyli danych pozwalających na ustalenie położenia tego urządzenia za pomocą
nawigacji satelitarnej GPS, w oparciu o współrzędne geograficzne. Użytkownik jest
zobowiązany wykonywać transakcje BLIK osobiście i nie może przekazywać kodu BLIK
osobom trzecim.
Dzięki. Widać tu celowość działania, szczególnie z tymi danymi o geolokalizacji.
Millennium napisało że nie mogę 🙂 ale nie wymaga lokalizacji przy generowaniu kodu 🙂
Powinieneś zadzwonić na infolinię banku swojego i opowiedzieć w szczegółach wszystko, instrukcje co dalej wyda pracownik banku
Byłem w banku nie pobrało mi żadnych pieniędzy bank zaplokowal mi konto ale już udało się opanować sytuację
👍
Podasz proszę, jaki to bank?