Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mianowicie zamówiłam sobie zestaw do włosów i przyszedł mi inny napisałam ze to nie ten i dostałam informacje ze mam 14 dni za zwrot niestety wyjechałam na kuracje gdzie poinformowałam o tej sytuacji i akurat jak wrocilam miałam jeszcze te pare dni w zapasie na odesłanie ale niestety wypadło z głowy… czy coś się teraz stanie ?
Złóż reklamację z tytułu rękojmi na niezgodność towaru z zamówieniem i sprzedający zapewne zgodzi się na wymianę. Ogólnie na zwrot masz 14 dni od czasu odbioru i 14 dni na odesłanie.
@Client:49996665
Jeżeli korzystasz z prawa zwrotu bez podania przyczyny to masz 14 dni (od odebrania przesyłki) na odstąpienie od Umowy (wysłanie oświadczenia o odstąpieniu do Sprzedawcy), a po złożeniu ww oświadczenia kolejne 14 dni na zwrot (odesłanie zakupu do Sprzedawcy).
Jeżeli jednak otrzymałaś przedmiot niezgodny z ofertą ("napisałaś, że to nie ten") to jest to Twoja reklamacja. Na złożenie reklamacji masz duuużo więcej czasu niż tylko 14 dni (nawet rok od chwili zauważenia niezgodności z opisem).
Jeżeli sprzedawca do tej pory nie odrzucił Twojej reklamacji (w ciągu 14 dni od jej złożenia) to znaczy że ją uznał i po otrzymaniu rzeczy z powrotem powinien zwrócić Ci koszt jej odesłania oraz wysłać rzecz zgodną z ofertą (a gdy nie jest to możliwe: oddać pieniądze).
Nic się nie stanie jeżeli nie odeśle tylko zatrzymam?
@Client:49996665
Jeżeli złożyłaś oświadczenie o odstąpieniu od Umowy - powinnaś zwrócić rzecz do Sprzedawcy. Jeżeli jednak złożyłaś tylko reklamację - to reklamację można wycofać.
@Client:49996665 Sprzedawca wprowadza Cię w błąd. Ty nie musisz robić żadnego zwrotu, tylko złożyć reklamację i odesłać towar. Zwrot w ciągu 14 dni jest wtedy, gdy rezygnujesz bez podania przyczyny, a jeśli sprzedawca wydał Ci niewłaściwy towar, składasz reklamację, na którą masz znacznie więcej czasu. Wyślij mu więc przedmiot do wymiany płacąc za odesłanie, a on ma obowiązek oddać Ci koszt odesłania. Przy reklamacji takie są zasady. Potem może Ci dosłać na swój koszt towar właściwy lub oddać wszystkie koszty.