anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Otrzymałam przedmiot niezgodny z opisem

alpq
#2 Obserwator#

Zakupiła złote kolczyki,ale kiedy je otrzymałam okazało się,że ich waga jest nieznacznie niższa niż ta podana w aukcji oraz co dziwne- jest podwójnie przybita pieczątka z próbą czego nie było podanego w aukcji.Dodam,że byłam sprawdzić u jubilera,bo moja waga jubilerska pokazała wagę poniżej tej z aukcji,więc poszłam sprawdzić.Napisałam Sprzedającej,miałyśmy się dogadać,chciałam oddać,bo waga inna i nie było pokazanych na fotkach ani zawartych w opisie informacji o podwójnej próbie na kolczykach i poprosiłam o dane do odesłnia,ale od 4 dni Sprzedająca udaje,że nie widzi moich próśb o dane adresowe a ja nie wiem skąd je wziąć.

Co w tej sytuacji mogę zrobić???

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

ZibiK30
#18 Luminarz#

@alpq Jak nie ma kontaktu próbuj pomocy na allegro , otwórz dyskusje ze sprzedawcą. Raklamuj i domagaj się usunięcia wad, wymiany na nowe bez wad lub zwrotu pieniędzy. Ewentualnie w zależności jaki czas minął od zakupu, możesz odstąpić od umowy i domagać się zwrotu

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@alpq Zgłoś kupującej reklamację w Dyskusji na Allegro. Opisz tam niezgodności i poczekaj 1 dzień na odpowiedź. Sprzedawca ma obowiązek się wypowiedzieć i wie, że Dyskusji przygląda się Allegro. Po 24 godzinach, jeśli problem nie zostanie rozwiązany, poproś tam o pomoc pracownika Allegro. Sprzedająca musi rozpatrzyć reklamację i musi Ci podać adres do odesłania. Pracownik Allegro ją do tego zobowiąże.

Dyskusja na Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa

Dyskusja na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

Gdyby to okazało się bezskuteczne, wypełnij wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Wnioski są rozpatrywane średnio w 7 dni, a Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy.

oznacz moderatorów

alpq
#2 Obserwator#

Dzięki.Od otrzymania kolczyków minęły 4 dni.Od razu poinformowałam o niezgodności i chęci zwrotu.Dzisiaj napisałam o Programie Ochrony Kupujących .Poczekam jeszcze jeden dzień.Jeżeli nadal nie dojdziemy do porozumienia,to rozpocznę Dyskusję.

Wielkie dzięki za pomoc!!!

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@alpq Po 14 dniach od zakupu jak nie będzie kontaktu, nawet jakby toczyła się dyskusja masz prawo do złożenia wniosku do programu ochrony kupujących POKu:https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index

oznacz moderatorów