Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedawca wysłał niepełne zamówienie, zapłaciłam za 3 kremy otrzymałam tylko 2. Sprzedawca nie reaguje na moje wiadomości.
@malinka_kb zalożyłaś dyskusję? Czas odpowiedzi w niej nie płynie w weekendy bo firmy mają wolne pewnie dopytywałaś na weekendzie.
Jak niereaguje, bo był weekend to to przecież normalne, że firmy nie pracują. W takim wypadku poczekaj do południa, spakuje, powysyła co trzeba i weźmie się za wiadomości. Chyba, żeby nie to było powodem to dyskusja. Jednak przy tych kwiatkach o ile się trafi na ogarniętego człowieka to 10x szybciej w normalnych wiadomościach się dogadasz...
@AnnaG-Antyki dokładnie i 100% w sedno
sprzedawca nie pracuje 24h na dobę
poczekaj od popołudnia by sprzedawca spakował towar z weekendu i do niego zadzwoń, napisz maila