Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałam część towaru z zamówienia z dnia 16 marca i sprzedający nie odbiera telefonu. Wcześniej otworzyłam dyskusje i sprzedający zapewnił ze wysyła towar ,lecz nie wysłał a dyskusje z nim już zAmklam i nie mam żadnego kontaktu z jego strony
Nie dzwoń, tylko pisz do niego, a najlepiej skontaktuj się w tej sprawie z Allegro przez formularz kontaktowy, szybko znajdzie się rozwiązanie problemu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
@agnieszka771-a1 w tej sytuacji @pinsplash dobrze Ci radzi. Ja przypominam również o naszym Programie Ochrony Kupujących 🙂
Postrasz negatywem, od razu zareaguje. Sprawdzone 🙂
@agnieszka771-a1 Na przyszłość : nigdy nie kończ dyskusji PRZED zakończeniem finalnym transakcji. Teraz napisz do Allegro przez kontakt i opisz sytuację. Powinni pomóc.