Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam taki problem, otóż w sierpniu 2019 zakupiłem u jednego sprzedawcy smartfon, który grzał się i zacinał, więc go odesłałem, niestety nie zdążyłem w ciągu dwóch tygodni od zakupu. Po 3 miesiącach przyszedł nowy i robił to samo + odkleił się ekran. Kolejny raz odesłałem w czerwcu tego roku i ani telefonu, ani zwrotu kasy oraz brak kontaktu ze sprzedającym. Wg umowy po 3 odesłaniu przedmiotu powinien być zwrot kasy. Pisałem wiele razy. Podczas mojej przygody odpisał mi dwa razy, że mam odesłać i teraz już nic. Ostatnie logowanie na początku sierpnia, nic już nie sprzedaje. Pisałem już wcześniej w tej sprawie do allegro i kazali mi skontaktować się z urzędem ochrony konsumenta. Naprawdę? Tak wygląda tutaj pomoc od strony allegro? Mają wszystkie jego dane itd. mogliby to wyjaśnić lub wysłać jakieś wezwanie, cokolwiek...
Ktoś poradzi co zrobić? ;(
Spróbuj ponownie napisać do Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Jeżeli nie otrzymasz pomocy, a nie masz telefonu i pieniędzy, możesz zgłosić sprawę na policję lub do rzecznika konsumentów. Listę rzeczników znajdziesz na stronie UOKiK.
Czas na rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących minął, ale zapytaj, może w drodze wyjątku.......;
Dzięki, spróbuję 🙂