Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwróciłem zakup dzień przed, rano otrzymałem zwrot pieniędzy, ale gdy wybiła 22 godzina pieniądze z konta zniknęły.
@Client:97302460 Z konta bankowego?
Witaj, mam dokładnie to samo, zwróciłam dzisiaj towar, otrzymałam pieniądze na konto praktycznie od razu, a teraz patrzyłam na konto i zginęło mi z niego aż 300 zł, nie wiem co robić i czy mam się skontaktować z bankiem czy z twórca i tej aplikacji.
Jakiej aplikacji.
Nie wiem z kim się kontaktować, z bankiem czy z założycielem tej aplikacji.
znikające pieniądze.
@Client:97302460 @Client:57482086 sprawdziłam i oba zwroty, zlecone przez sprzedających wczoraj zaksięgowały się poprawnie. Zwrot płatności BLIKiem jest widoczny z datą wpłaty, dlatego jeśli nie możecie odnaleźć zwrotu płatności na swoim koncie, sprawdźcie proszę wpływy na konto od dnia opłacenia transakcji.
@Client:57482086 Zwrot na Twoim koncie, był na niższą kwotę, więc nieautoryzowaną płatność zgłoś proszę w banku.