Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kurier DPD dostarczył mi uszkodzoną paczkę po czym stwierdził,że jej nie zabierze i mam przestać wymyślać. Niżej wrzucam zdjecia. Kurier DPD Marcin nie polecam ich
@Client:76488150 to bardzo nieładnie ze strony kuriera, czy spisaliście protokół szkody? Czy kontaktowałeś się w tej sprawie z supportem DPD?
Ma obowiązek spisania protokołu szkody, zadzwoń na infolinię, a jak masz uszkodzony towar to złóż reklamację u sprzedającego.
@Client:76488150 Nie zabierze bo w DPD farby są na liście towarów zakazanych w transporcie.
Szczególnie, że jest to już rozlana farba (dlatego właśnie są zakazane).
W przypadku DPD to standard.
Jeśli nie spisałeś z kurierem protokołu szkody, firma po 30 dniach da Ci odpowiedzy, że przyjmując paczkę zdejmujesz odpowiedzialność z firmy DPD i potwierdzasz odbiorem, że wszystko odbyło się prawidłowo. Jeśli kurier odjechał, możesz tylko próbować. U mnie nigdy nie przyniosło to skutku. Nigdy.
Tak działa DPD Polska.
Stwierdzenie przez odbiorcę uszkodzenia przesyłki jest dla kuriera wiążące (nie ma on możliwości tego w żaden sposób podważyć). Taką przesyłkę otwiera się przed pokwitowaniem odbioru, spisuje protokół szkody, a następnie odbiorca decyduje czy odbiera, czy zwraca do nadawcy (wraz z kopią protokołu szkody).
Ważne. Sprawdzenie zawartości przesyłki, której opakowanie nosi ślady uszkodzenia, jest obligatoryjne, jeżeli zażąda tego odbiorca. Do czasu weryfikacji nie kwituje się odbioru przesyłki.