Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dostałem taką wiadomość , czy to próba oszustwa ?
Witam, wczoraj zapłaciłem należność na PayU, a dzisiaj otrzymałem informacje że chcą mi zwrócić pieniądze, transakcja nie doszła do skutku, proszę o dane do wysyłki tj. adres i nr. konta bankowego i jeszcze dzisiaj wpłacę pieniądze. Dziękuję i przepraszam.
@leotti podejrzanie nie wygląda, pewnie sprzedawca ma problem z zakupionym przez Ciebie towarem . Zwróć uwagę kto jest nadawcą tej wiadomości , jeśli jest to sprzedawca możesz podać dane do przelewu wystarczy Imię i nazwisko oraz numer konta . Przed podaniem danych możesz się dopytać o powód zaistniałej sytuacji w ciągu otrzymanej wiadomości .
@leotti czy możesz podać numer zamówienia, do którego dostałeś taką wiadomość?
Nie wygląda na oszustwo, wiesz komu płaciłeś więc skontaktuj się ze sprzedającym w celu wyjaśnienia.https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/dane-i-ustawienia-konta/centrum-wiadomosci-allegro-LvY8REV7o...
Teraz dostałem taką wiadomość :
''Z powodu błędu w tytule płatności, transakcja nie została prawidłowo rozliczona, a środki nie trafiły na konto sprzedawcy'', wychodzi na to że błąd jest po stronie Poczty Polskiej, żle wpisano podmiot w tytule.
@leotti to nie brzmi podjrzanie, ALE na Twoim koncie jedyne nie zakończone płatności to anulowane zamówienie z 24 lipca oraz z 3 kwietnia. Teraz nie otrzymałbyś w tej sprawie wiadomości, a ponieważ wklejasz samą treść, a nie zrzut (więc nie widzimy kto ją do Ciebie nadał) to nie mogę zapewnić CIę, że ta wiaodmość pochodzi od nas lub od operatora płatności. Dlatego poprosiłam o numer zamówienia 🙂
Może dotyczy to innego konta, bo z treści wnioskuję, że dotyczy to przelewu tradycyjnego, a z tego co widzę to raczej wybierasz przelew elektroniczny.