Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@vinylrecord Informacje dotyczące zwrotu znajdziesz w jego szczegółach, w zakładce Moje zakupy. Jeśli podasz mi numer oferty lub zamówienia, którego dotyczy ten zwrot, sprawdzę kiedy dokładnie sprzedający zlecił dla Ciebie zwrot.
ok , tylko ja nie o to pytam , ja chcę wiedzieć gdzie bądź u kogo są te moje pieniądze , bo ja ich nie widzę ani na koncie , ani na allegro nigdzie , czyli krótko , gdzie są te pieniądze , gdzie je mogę zobaczyć lub jak z nich skorzystać skoro rzekomo do mnie wróciły? , dzięki
@vinylrecord Pieniądze powinny trafić na konto, z którego wyszły (czyli na konto, z którego opłaciłeś zamówienie).
Jeśli nie możesz zlokalizować przelewu na swoim koncie, to podaj mi proszę numer zamówienia. Sprawdzę, czy przelew został rzeczywiście zlecony. Jeśli nie, to skontaktujemy się ze sprzedającym. Jeśli został prawidłowo zlecony, to wyślemy Ci potwierdzenie tego przelewu i będziesz mógł to wyjaśnić w swoim banku.
Przelew został zlecony i widnieje jako rozliczony , ja chcę wiedzieć gdzie są te pieniądze , już trzeci raz to piszę ......
na koncie w historii zwrotów nie ma kwoty ktorą rzekomo otrzymałem (
Jesteś kupujący? skąd wiesz ze został zlecony przez sprzedającego, był mail od Allegro?
@vinylrecord sprzedający zlecił zwrot 27.09.2022 i środki powinny zaksięgować się na Twoim koncie przypisanym do metody płatności jaką opłaciłeś zakup (mTransfer mobilny). Rozumiem, że nie widzisz tych środków na koncie w banku, dlatego poprosiłam o wysłanie do Ciebie potwierdzenia tego zwrotu, będziesz mógł to wyjaśnić z bankiem, ponieważ według informacji w naszym systemie zwrot zaksięgował się prawidłowo.
@vinylrecord potwierdzenie zostało do Ciebie przesłane w sprawie nr 26618130.