anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

otrzymałem zwrot pieniędzy od sprzedawcy , gdzie mogę to zobaczyć że zostały mi zwrócone ?

vinylrecord
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@vinylrecord Informacje dotyczące zwrotu znajdziesz w jego szczegółach, w zakładce Moje zakupy. Jeśli podasz mi numer oferty lub zamówienia, którego dotyczy ten zwrot, sprawdzę kiedy dokładnie sprzedający zlecił dla Ciebie zwrot. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

vinylrecord
#7 Wielbiciel#

ok , tylko ja nie o to pytam , ja chcę wiedzieć gdzie bądź u kogo są te moje pieniądze , bo ja ich nie widzę ani na koncie , ani na allegro nigdzie , czyli krótko , gdzie są te pieniądze  , gdzie je mogę zobaczyć lub jak z nich skorzystać skoro rzekomo do mnie wróciły? , dzięki

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@vinylrecord Pieniądze powinny trafić na konto, z którego wyszły (czyli na konto, z którego opłaciłeś zamówienie).

Jeśli nie możesz zlokalizować przelewu na swoim koncie, to podaj mi proszę numer zamówienia. Sprawdzę, czy przelew został rzeczywiście zlecony. Jeśli nie, to skontaktujemy się ze sprzedającym. Jeśli został prawidłowo zlecony, to wyślemy Ci potwierdzenie tego przelewu i będziesz mógł to wyjaśnić w swoim banku. 

oznacz moderatorów

vinylrecord
#7 Wielbiciel#

Przelew został zlecony i widnieje jako rozliczony , ja chcę wiedzieć gdzie są te pieniądze , już trzeci raz to piszę ......

oznacz moderatorów

vinylrecord
#7 Wielbiciel#

na koncie w historii zwrotów nie ma kwoty ktorą rzekomo otrzymałem (

f1c56a31-38e0-11ed-87bb-210e9085daf0
Płatność w ramach usługi PayU
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jesteś kupujący? skąd wiesz ze został zlecony przez sprzedającego, był mail od Allegro?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@vinylrecord sprzedający zlecił zwrot 27.09.2022 i środki powinny zaksięgować się na Twoim koncie przypisanym do metody płatności jaką opłaciłeś zakup (mTransfer mobilny). Rozumiem, że nie widzisz tych środków na koncie w banku, dlatego poprosiłam o wysłanie do Ciebie potwierdzenia tego zwrotu, będziesz mógł to wyjaśnić z bankiem, ponieważ według informacji w naszym systemie zwrot zaksięgował się prawidłowo. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@vinylrecord potwierdzenie zostało do Ciebie przesłane w sprawie nr 26618130. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów