Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak masz drugi to w czym problem, czy tylko zaproponował ?
@Client:67417010 Cześć 🙂 Jak możemy Ci pomóc? Opisz proszę dokładniej swój problem
Otrzymalem telefon uszkodzony zrobilem zwrot i sprzedajacy zaoferowal wysylke drugiego w dzien otrzymania zwrotu czy nie bede mial problemu ze zwrotem drugiego telefonu jezeli okaze sie uszkodzony? Nie powinienem zamowic ponownie telefonu po otrzymaniu pieniedzy ze zwrotu?
@Client:67417010 W ramach Smart przysługuje Ci wyłącznie jeden zwrot. Jeśli telefon przyjdzie uszkodzony, to powinieneś złożyć reklamacje i odesłać produkt we własnym zakresie. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, sprzedający powinien zwrócić Ci poniesione koszty.
Możesz również zamówić telefon jeszcze raz. Jest to Twoja decyzja.
Telefon został zareklamowany sprzedawca wysłał mi kolejny ( nie zamówiony na aukcji tzn na gebe) zapytal czy chce inny ten sam model zgodziłem sie, czy to jest prawidłowy ruch z jego strony?
@Client:67417010 Jeśli Ty jako kupujący zaakceptowałeś rozwiązanie, które zaproponował, to nie ma do tego przeciwwskazań.
Uszkodzonego telefonu, towaru się nie zwraca tylko reklamuje, prawo zwrotu przysługując raz przy jednym zakupie a więc już nie będzie Ci przysługiwało.