anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Otrzymany niewłaściwy towar

Robson56500
#1 Nowicjusz#

Witam

Mam taki problem z firma Marikon. Dziś żałuje, że nie kupiłem od nich towaru poprzez serwis Allegro tylko prosto z ich strony www.

Czy jest jaką możliwość rozwiązania n/w problemu. Poniżej przedstawiam 3 @ skierowane do w.w firmy i zero odzewu 😞 

1) W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej informuję, iż otrzymałem nie swoje zamówienie tzn. zamawiałem szklanki z logiem ślubnym (Katarzyna Marcin 30.05.2020) zamówienie na kartonie i paragonie 5836 jest zgodne z moim nr zamówienia, natomiast otrzymałem szklanki z napisem " Dla dzikuska z okazji 37 urodzin mąż Krzysztof".
Proszę o informację czy jest możliwość otrzymania właściwych szklanek (do piątku) i w jaki sposób mogę oddać Państwu szklanki od innego Państwa klienta.
Proszę o pilną realizację. 

2) Proszę o informację co z moim zamówieniem/reklamacją.
Jak Państwo uznali moja reklamację i wysłali ponownie zamówiony towar tak od 2.06 nie mam żadnej wiadomości ani nowego towaru, gdyż kurier który go przywiózł nie chciał mi go wydać, gdyż stwierdził, że nie mogę sprawdzić czy jest nieuszkodzony oraz czy jest zgodny z zamówieniem chyba że zapłacę ponownie 77 zł. Nie wyraziłem zgody na zapłatę bez oglądania, gdyż mam prawo sprawdzić przesyłkę przy odbiorze w obecności kuriera jaki jest stan przesyłki (jako opcja dodatkowo płatna przy wysyłce zabezpieczonej szklanego towaru). Raz, że już zapłaciłem za zamówiony towar i chciałem oddać ten pierwszy niewłaściwy (kurier również nie wyraził zgody na wymianę przesyłek), a dwa dlaczego znowu mam zapłacić i jeszcze nie mogę sprawdzić czy szklanki są zgodne z zamówieniem. Proszę o pomoc i wysłanie raz jeszcze zamówionego towaru bez opcji ponownego pobrania i przekazanie kurierowi, aby odebrał tą pierwszą niewłaściwą przesyłkę, gdyż jest mi ona nie potrzebna, a p. Krzysztof na pewno na nią czeka.

 

3) Dziękuję bardzo za jakąkolwiek odpowiedz i zainteresowanie się moja sprawą. Wysłaliście Państwo zły towar, a teraz nie chcecie naprawić swojego błędu i jeszcze zero kontaktu. Towar zapłacony, ale źle zrealizowany ok zdarza się, ale chyba można polubownie temat załatwić. Tak się nie robi. Zrealizowałem u Państwu 3 zamówienia i wydaje mi się że już ostatnie.   
Proszę o info co Państwo zamierzają zrobić w powyższej sprawie, bo ja tego tak na pewno nie zostawię.
Chcę otrzymać właściwe zgodnie z zamówieniem szklanki, a te złe oddać. Czy to taka bardzo skomplikowana operacja dla Państwa firmy?

 

Z góry dziękuje za pomoc

Robson

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@Robson56500  Skontaktuj się bezpośrednio z firmą za pośrednictwem ich strony internetowej - napisz maila, ale także zadzwoń. Najwidoczniej doszło do pomyłki i pracownik nieopatrznie pomylił szklanki. 

Tutaj jest forum dla sprzedających kupujących na Allegro, więc firma u której dokonałeś zakupu nie udzieli Ci żadnej odpowiedzi.

Najlepiej będzie, gdy zarówno Ty i osoba, która otrzymała Twoje szklanki odeślecie je do firmy, która ponownie wyśle właściwe do Was. Powinni zwrócić Wam koszt przesyłki zwrotnej.

Wiola
oznacz moderatorów

Robson56500
#1 Nowicjusz#

Dzięki

wiem, ale piszę dzwonie i echo zero odpowiedzi z ich strony dlatego szukam porady tutaj. Myślisz, że odesłanie towaru bez uzgodnienia z nimi coś da?  

Pozdrawiam

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Robson56500
#1 Nowicjusz#

Dzięki

oznacz moderatorów