Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Jako, że sprzedawca niby wpisał zły adres przez co przesyłka do mnie nie dotarła. To, w historii przesyłki mam oczywiście decyzję o zwrocie do nadawcy martwi mnie natomiast status po tym;
@Marketplejs Do nadawcy przesyłka wróci. Ciebie nie powinno to interesować. Jeżeli sprzedawca pomylił adres, to jest zobowiązany wysłać towar ponownie na adres właściwy lub zwrócić Ci wszystkie koszty.
Teraz raczej adresów nie wpisuje się ręcznie, są generowane na podstawie formularza dostawy który sam wypełniasz. Nie bardzo jest możliwe wpisanie złego adresu, Jesteś pewien, że podałeś prawidłowy adres ?
Dzięki za odp. Pytanie, co jeśli sprzedawca podał swój adres nieprawidłowy?
Numer przesylki:
13269301174611
Na DPD śledzenie można sprawdzić.. ostatni status to błędny Adres..
Sprzedawca też mi się wydaje podejrzany.. że rzeczy które sprzedaje to podróbki choć to tylko moje przypuszczenia.. I nie chce nikogo oskarżać. Ale konto od 5 miesięcy.. pomimo sporo pozytywnych komentarzy są i takie które sugerują że rzeczy to typowe podróbki.. A pieniądze napisał mi że zwróci jak przesyłka do niego wróci..