Płatniść na allegro

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witaj. Kolejny miesiąc i znów jest problem z płatnością za zakupiony produkt z allegra w banku BNP Paribas. Czy nie idzie rozwiązać tego tylko co niesiąc się to powtarza że allegro niby wysyła że jest do zapłaty kwota a bank nie widzi tej płatności do zrealizowania to już staje się chore. Czy jest jakieś rozwiązanie tego?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:103938429 czy masz na myśli problem z płatnością z konta firmowego BNP Paribas, w systemie GO ONLINE BIZNES?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To jest konto prywatne nie firmowe

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:103938429 rozumiem, że problem występuje z płatnością z konta prywatnego z BNP Paribas. Twój bank nie otrzymuje odpowiedniego żądania płatności?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak dokładnie i ten problem mamy bardzo często

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:103938429 czy możesz opisać co się dzieje od momentu wybrania metody płatności? Pomoże mi to w zgłoszeniu sprawy dalej.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Więc to jest tak: kupuję i płacę przechodzę dalej wyświetla się mój bank BNP Paribas i jest konto prywatne i firmowe. Wchodzę na prywatne zaloguje się i w tym momencie wypisuje mi bład zamiast pozycji zatwierdź lub jest ta pozycja zatwierdź i anuluj ale ona się nie podświetla i nic dalej się nie da zrobić. A bank nie widzi tej transakcji.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:103938429 dziękuję 🙂 Już to konsultuję, wrócę z informacją do Ciebie
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Z mężem mamy dwa odrębne konta bankowe i dwa konta na allegro i ja i mój mąż dziś musieliśmy anulować zakub