Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witaj. Kolejny miesiąc i znów jest problem z płatnością za zakupiony produkt z allegra w banku BNP Paribas. Czy nie idzie rozwiązać tego tylko co niesiąc się to powtarza że allegro niby wysyła że jest do zapłaty kwota a bank nie widzi tej płatności do zrealizowania to już staje się chore. Czy jest jakieś rozwiązanie tego?
@Client:103938429 czy masz na myśli problem z płatnością z konta firmowego BNP Paribas, w systemie GO ONLINE BIZNES?
To jest konto prywatne nie firmowe
@Client:103938429 rozumiem, że problem występuje z płatnością z konta prywatnego z BNP Paribas. Twój bank nie otrzymuje odpowiedniego żądania płatności?
Tak dokładnie i ten problem mamy bardzo często
@Client:103938429 czy możesz opisać co się dzieje od momentu wybrania metody płatności? Pomoże mi to w zgłoszeniu sprawy dalej.
Więc to jest tak: kupuję i płacę przechodzę dalej wyświetla się mój bank BNP Paribas i jest konto prywatne i firmowe. Wchodzę na prywatne zaloguje się i w tym momencie wypisuje mi bład zamiast pozycji zatwierdź lub jest ta pozycja zatwierdź i anuluj ale ona się nie podświetla i nic dalej się nie da zrobić. A bank nie widzi tej transakcji.
@Client:103938429 dziękuję 🙂 Już to konsultuję, wrócę z informacją do Ciebie
Z mężem mamy dwa odrębne konta bankowe i dwa konta na allegro i ja i mój mąż dziś musieliśmy anulować zakub
Dzień dobry, ja mam dokładnie ten sam problem, że po przejściu do płatności następuje logowanie do banku (konto prywatne GOonline), wyświetlaja mi się moje nagłówki na stronie banku, po czym pojawia sie taki błąd (załącznik). Problemy te występują, od kiedy operatorem płatności są Przelewy24. Nie dzieje sie to zawsze, ale jednak dość często. Potem trzeba się wycofać do strony Allegro, anulować płatność i tak w kółko... Ewentualnie wybrać inną metode płatności, żeby nie anulować całego zakupu. Nie ukrywam, że jest to irytujące. Pozdrawiam Adam.