anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność anulowana

Client:44951187
#7 Wielbiciel#

Witam, zamówiłem kilka gadżetów od różnych dostawców, zapłaciłem blikiem pieniądze pobrane z konta a po kilku dniach płatność została anulowana u 3 sprzedawców u których zapłaciłem. Od jednego był @ ze czeka na przelew i przesyłka zostanie wysłana. Minął tydzień i żadnego zwrotu Pieniędzy nie otrzymałem tak samo jak nie dostali ich sprzedawcy. W jaki sposób mogę domagać sie zwrotu zapłaconej kwoty?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

kostas11
#21 Demiurg#

Pisz tu jak pobrało a nie zaksięgowało sprzedawcom https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f

Kasa powinna wrócić do Ciebie na konto  2 -3 dni więc jest jakiś problem 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:44951187 Pieniądze na pewno wrócą, powinno to nastąpić w ciągu 3 dni roboczych. Już teraz może kliknąć Ponów płatność, środki zostaną pobrane na nowo i sprzedawcy otrzymają wpłaty. Allegro czasem lubi tak pożyczać bezprocentowo i zwracać po kilku dniach, ale zawsze zwraca 🙂

oznacz moderatorów