Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, próbuję zrealizować łączone zamówienie od trzech różnych sprzedawców. Problem w tym, że płatność musi się odbyć z konta biznesowego za pośrednictwem podpisów zatwierdzających płatność (BNP Paribas). System płatności przez PayU nie jest akceptowany przez bank, problem prawdopodobnie tkwi w braku nazwy kontrahenta, czego zmienić się nie da. Pojawia się komunikat o braku uprawnień do jednostronnego zatwierdzania, zdaję sobie sprawę z tego, że muszą być dwa podpisy i zwykle na innych portalach problemu nie ma, jednakże tu nie pozwala nawet zatwierdzić przelewu i przekazać drugiej osobie do zatwierdzenia. Proszę o wskazówki, czy da się to jakoś obejść. Próbowałam pojedynczo puszczać przelewy, ale problem ten sam. Ratunku, bo już nie mam pomysłów.
@MichalinaKowol Skonsultuję Twoje zgłoszenie i wrócę z odpowiedzią.
@MichalinaKowol Czy kontaktowałeś się już z bankiem, aby wyjaśnić tę kwestię? Jeśli nie, warto to zrobić. Pamiętaj, że masz również inne metody płatności, takie jak przelew tradycyjny.
Natomiast jeśli wspomniana opcja jest jedyną, jaka Ci się pojawia, sugeruję, aby ją wyłączyć.