Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po zakupie zapłaciłam blikiem. Pieniądze zeszły z konta. Na transakcji widnieje opcja "dokończ płatność". Co mam zrobić?
Czekasz -taka płatność może iść do końca następnego dnia roboczego albo ponowić płatność a wówczas tamta sama wróci w ciągu 3dni.
Nie chce płacić drugi raz za to samo. Mam potwierdzenie, że poszło z mojego konta. Tylko nie wiem gdzie je wysłać, bo ciągle gdzieś przekierowuje ten kontakt do allegro.
Nigdzie, środki muszą trafić do sprzedającego a jak nie trafia to nie dojdzie do zakupu, czasem tak jest że mimo że kasę zejdzie z konta to do zakupu nie dochodzi więc czekaj.https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/status-platnosci/moja-platnosc-nie-zostala-zakonczona-jak-za...
możesz wysłać tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f