Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej, taka sytuacja - bylam w trakcie dokonywania zakupow u jednego ze sprzedawcow, chcialam częściowo oplacic towar kartą podarunkową. w czasie kupowania wyskoczyl komunikat, ze sprzedawca zmienil aukcję i wszystko sie zawiesilo jako nieoplacone. Ze bylo to karta podarunkowa, nie mialam juz mozliwosci ''oplacenia'', bo karta zostala wczesniej dopisana do transakcji (jej nr) i zostala potrącona na rzecz aukcji, ale zawisla doplata, ktorej nie dalo sie ponowic, ani odblokowac.
Anulowalam zatem zakup i napisalam do sprzedającego.
Sprzedający od tygodnia nie odpowiada na wiadomosci, karty podarunkowej nie zwrocil, nie da sie zglosic do allegro bo zakup zostal anulowany. Co w takiej sytuacji?
@killahkitten Cześć. Anulowałam Twoją płatność - karta powinna wrócić na Twoje konto. Jeśli tak się nie stanie w ciągu 24 godzin, napisz proszę na adres karty@allegro.pl
Hej, mowimy o platnosci za produkt estrovita kids, tak?
dziekuje za pomoc!
@killahkitten Tak, masz tylko jeden anulowany zakup z ostatniego czasu 🙂
@killahkitten W tej sytuacji karta powinna Ci się odnowić w zakładce Kupony w ciągu 24 godzin. Gdyby karta nie wróciła, pisz tu; karty@allegro.pl