Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Rozpocząłem zakup przedmiotu z koszyka, płatność kodem myBenefit. Kod został podany i zweryfkikowany pozytywnie (okno "Dodaj kupon do Twojego konta"). Ale w tym momencie nie zrezynowałem z zakupu, tj, transakcja nie doszła do skutku i kod nie został wykorzystany. Chwilę później chciałem zrobić zakup ponownie i dokonać płatności za pomocą tego samego kodu my Benefit. I w tym momencie Allego mówi, że kod "Ten kod jest nieprawidłowy". Co zrobić aby odzyskać kod?
@xbryf Jeżeli płatność się nie powiodła, pieniądze wrócą na Twoje konto. Te z kuponu też. Kupon wtedy powinien być widoczny w zakładce kupony. Nie widzę jednak nowego zamówienia na Twoim koncie, a kupon jest aktywny.
Sprawdź, czy w metodach płatności kupon ten nie jest już aktywny. Nie trzeba wtedy wpisywać go od nowa, tylko pojawi się jako kafelek do wyboru. (na samym dole strony)