anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność metodą BLIK ma status "Rozpoczęta"

DOMINIKoo2
#1 Nowicjusz#

Witam. Mam problem z płatnością tzw. "Blikiem" za towar. Po dokonaniu płatności została nałożona blokada na środki z konta bankowego, lecz status płatności od 20 minut widnieje jako "Rozpoczęta". Jakieś porady, co mogę zrobić? 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

@DOMINIKoo2 Poczekaj jeszcze, pieniądze są przekazywane sprzedawcy do końca następnego dnia roboczego po zleceniu przelewu. Często bywają przekazywana natychmiast, ale nie zawsze tak musi być. Gdyby przelew jednak nie przeszedł, anuluj płatność, a potem ponów płatność.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@DOMINIKoo2 to była płatność wykonana na innym koncie, niż to z którego piszesz? Pytam, ponieważ na koncie DOMINIKoo2 wszystkie zakupy są opłacone, większość przelewem, natomiast żadna BLIKiem. Każda płatność na początku ma status: rozpoczęta, jeżeli długo się nie zmienia, sprawdź czy środki zostały pobrane z Twojego konta, jeżeli tak, zgodnie z radą @xyz96 poczekaj, jeżeli nie, możesz ponowić płatność w zakładce Kupione wybierając opcję [ponów płatność].

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów