Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam problem z płatnością tzw. "Blikiem" za towar. Po dokonaniu płatności została nałożona blokada na środki z konta bankowego, lecz status płatności od 20 minut widnieje jako "Rozpoczęta". Jakieś porady, co mogę zrobić?
@DOMINIKoo2 Poczekaj jeszcze, pieniądze są przekazywane sprzedawcy do końca następnego dnia roboczego po zleceniu przelewu. Często bywają przekazywana natychmiast, ale nie zawsze tak musi być. Gdyby przelew jednak nie przeszedł, anuluj płatność, a potem ponów płatność.
@DOMINIKoo2 to była płatność wykonana na innym koncie, niż to z którego piszesz? Pytam, ponieważ na koncie DOMINIKoo2 wszystkie zakupy są opłacone, większość przelewem, natomiast żadna BLIKiem. Każda płatność na początku ma status: rozpoczęta, jeżeli długo się nie zmienia, sprawdź czy środki zostały pobrane z Twojego konta, jeżeli tak, zgodnie z radą @xyz96 poczekaj, jeżeli nie, możesz ponowić płatność w zakładce Kupione wybierając opcję [ponów płatność].