anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność nie przechodzi

LOBOS40K
#7 Wielbiciel#

Zakupiłam dwukrotnie towar i zapłaciłam tak jak zawsze przez bank ale płatność nie przechodzi a środki są na koncie. Co robić? 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

Wyczyścić przeglądarkę.

oznacz moderatorów

LOBOS40K
#7 Wielbiciel#

A jak wyczyścić przeglądarkę bo jestem sorry ale zielona w temacie

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#

Ustawienia przeglądarki- historia- wyczyść. Możesz spokojnie dać na wszystko oprócz haseł tylko od początku, z ostatnich 24h nie pomoże. Dobrze przed tym wylogować konto i po kliknięciu na czyszczenie zamknąć przeglądarkę na co najmniej 15 min. Pomaga to nieraz na upierd*liwsze błędy gdzie zwykłe czyszczenie nie daje rady. To tyle jeśli chodzi o kompa. Na apce się nie znam, bo badziewia używam tylko do sprawdzania wiadomości po nocy...

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@LOBOS40K  To nie o przeglądarkę tutaj się rozchodzi.

Transakcje bankowe są w trybie szyfrowanym i ani haseł ani  cookies z transakcji komputer nie zapisuje. To jest tajne, każda transakcja jest jednorazowa, indywidualna.

Prawdopodobnie masz jakiś błąd zabezpieczeń, może potrzebne jest jednorazowe hasło dla potwierdzenia transakcji, może logujesz się z niewłaściwego komputera lub z niewłaściwego dostawcy internetu. Musisz samemu znaleźć przyczynę w różnych bankach zabezpieczenia przed nieautoryzowanym dostępem są rózne.

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#

To nie jest tylko u niej. Godzinę temu też mi klient dopiero za 3cim podejściem zapłacił...

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

"To nie jest tylko u niej. "

No to typowe  dla Allegro, system Allegro staje się coraz bardziej archaiczny, niewydolny, a za to przeładowany bezsensownymi niby ofertami i reklamami. Dziś niedziela więc niewykluczone że coś tam przy okazji serwisują.

@LOBOS40K  Próbuj do skutku, może do jutra zapłacisz.