Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Dzisiaj kupiłam dwie rzeczy od dwóch innych sprzedających i cały czas mi pisało na początku po wpisaniu kodu blik że czekamy na potwierdzenie płatności. Nie chciało to zniknąć i w końcu anulowalam płatność a pieniądze mi pobrało z konta. Co muszę zrobić żeby odzyskać te pieniądze które mi pobrało z konta?
@Client:71532707 jak anulowałeś płatność to kasa wróci do 3 dni roboczych, możesz śmiało opłacić ponownie, zdublowana opłata wróci 🙂
Pisze mi płatność nie udana. Muszę zapłacić ponownie czy mogę zostawić tak jak jest i zwrot przyjdzie?
@Client:71532707 to zależy czy chcesz otrzymać to zamówienie czy nie 🙂
Ta nieudana płatność wróci na Twoje konto.
Dziękuję bardzo! 🩷