anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność nie została zaliczona, wysłany przelew z banku po informacji, że transakcja nieudana.

Client:53554229
#1 Nowicjusz#

15 lutego bezpośrednio z przekierowania do banku nie udało się przeprowadzić płatności. Niezwłocznie zrobiłam wpłatę po "wyjściu" z allegro, do teraz zakupy niezapłacone. W banku zaksięgowana wpłata 16.02.23r.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:53554229 na jakie dane wykonałeś przelew? Powinieneś zmienić metodę płatności na Przelew tradycyjny. 

Nieudana płatność powinna wrócić do 3 dni roboczych 

oznacz moderatorów

Client:53554229
#1 Nowicjusz#

Zrobiłam przelew tradycyjny, ale nadal zakupy nieopłacone.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:53554229 ale wygenerowałeś dane na allegro?

Przelew tradycyjny może księgować się do 5 dni roboczych.

oznacz moderatorów

Client:53554229
#1 Nowicjusz#

Czyli spokojnie czekam, trochę się uspokoiłam, bo nie lubię takich sytuacji.  

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A dokładnie wszystko przepisałeś do przelewu?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:53554229 widzę, że ostatnie płatności mają status "anulowane", więc płatności się nie powiodły. Jeśli przelew wykonałaś na poczcie lub w banku to operator skontaktuje się z Tobą e-mailowo, abyś mogła podać dane do zwrotu wpłaty. 
Jeśli chcesz otrzymać zamówienie, to opłać je proszę ponownie. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów