Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
15 lutego bezpośrednio z przekierowania do banku nie udało się przeprowadzić płatności. Niezwłocznie zrobiłam wpłatę po "wyjściu" z allegro, do teraz zakupy niezapłacone. W banku zaksięgowana wpłata 16.02.23r.
@Client:53554229 na jakie dane wykonałeś przelew? Powinieneś zmienić metodę płatności na Przelew tradycyjny.
Nieudana płatność powinna wrócić do 3 dni roboczych
Zrobiłam przelew tradycyjny, ale nadal zakupy nieopłacone.
@Client:53554229 ale wygenerowałeś dane na allegro?
Przelew tradycyjny może księgować się do 5 dni roboczych.
Czyli spokojnie czekam, trochę się uspokoiłam, bo nie lubię takich sytuacji.
A dokładnie wszystko przepisałeś do przelewu?
@Client:53554229 widzę, że ostatnie płatności mają status "anulowane", więc płatności się nie powiodły. Jeśli przelew wykonałaś na poczcie lub w banku to operator skontaktuje się z Tobą e-mailowo, abyś mogła podać dane do zwrotu wpłaty.
Jeśli chcesz otrzymać zamówienie, to opłać je proszę ponownie.