Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłem ostatnim razem przesyłkę. Następnie ją anulowałem z powodu pomyłki. W statusie płatności jest płatność nieudana. Stwierdziłem, że poczekam 14 dni, aż allegro odda mi pieniądze. Niestety do tej pory od 15 grudnia ich nie otrzymałem. Co mam zrobić?
@Client:85848860 jeżeli status płatności jest "nieudana", to znaczy że nie zapłaciłeś i nikt nie zwróci ci pieniędzy😊
@Client:85848860 Anulowałeś tylko płatność czy cały zakup? Jeśli tylko płatność, pieniądze na konto powinny wrócić, pisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
Jeżeli jednak anulowałeś cały zakup, pieniądze mógł jednak otrzymać sprzedawca - pisz do niego przez ten formularz; https://allegro.pl/dyskusje/nowa