Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
w dniu 18.07.2020 złożyłam zamówienia z płatnością przez przelew tradycyjny. Wyskoczyła mi informacja, że płatność przez PayU. Przelewu dokonałam w tym samym dniu ale nie od razu tylko po jakimś czasie. Teraz okazuje się, że na moim profilu widoczna jest "płatność anulowana". Co mam w taki wypadku zrobić ? Czy zostaną mi zwrócone pieniądze ?
Pozdrawiam
Agata
Pieniądze wrócą do Twojej zakładki Allegro Finanse, skąd je sobie wypłacisz na konto lub przekazem pocztowym, albo otrzymasz od Allegro mailem zapytanie, na jakie konto bankowe zwrócić Ci tę wpłatę - wtedy możesz podać konto swoje lub innej osoby, na przykład kogoś z rodziny. Zwrot wpłaty potrwa 2-3 dni. Aby zapłacić za przedmiot musisz wejść w zakładkę kupione i przy anulowanej płatności kliknąć Ponów płatność. Przy przelewie tradycyjnym niczego nie zmieniaj w otrzymanych danych, wszystko musi być identycznie, jak na wygenerowanym druku.