anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność ratalna na Allegro, w jaki sposób do niej przystąpić

Wojtacha10
#7 Wielbiciel#

Witam.

Chciałam zrobić zakupy w ratach. Kliknęłam Zakupy na raty, wybrałam bank. Bank wszystko zweryfikował pozytywnie. Po zatwierdzeniu umowy, weryfikacji czekałam na informację o zakupie wybranego przedmiotu. Otrzymałam informacje z Banku - wskazanego do umów ratalnych przez Allegro -

Szanowny Kliencie,

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Towar, który chciałeś kupić na raty nie jest już niestety dostępny w serwisie Partnera Handlowego. Pożyczka nie zostanie uruchomiona.

Najpierw myślałam, że towar został sprzedany w trakcie - normalna sprawa. Zmieniłam  Sprzedającego, który miał więcej ofert dla mnie. Po wypełnieniu dokumentów bankowych pozytywnych weryfikacji - też ta sama odpowiedź. 

Szanowny Kliencie,

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Towar, który chciałeś kupić na raty nie jest już niestety dostępny w serwisie Partnera Handlowego. Pożyczka nie zostanie uruchomiona.

Za trzecim razem zaczęłam całość od innej strony. Najpierw porozumiałam się ze Sprzedającym, który był przygotowany do wysłania pozytywnych odpowiedzi na zapytania czy ma te produkty. Też otrzymałam taką odpowiedź.

Szanowny Kliencie,

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Towar, który chciałeś kupić na raty nie jest już niestety dostępny w serwisie Partnera Handlowego. Pożyczka nie zostanie uruchomiona.

Wszystkie akcje odbyły się w ciągu jednego dnia.

Dowiedziałam się po ostatniej rozmowie z bankiem, że te odpowiedzi wysyła Allegro Pay. Czy muszę być zarejestrowana na Allegro Pay, żeby wszystko prawidłowo zadziałało?

 

 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

xyz96
#21 Demiurg#

@Wojtacha10 Co to były za raty? PayU?

Allegro Pay to coś innego. Tu masz wszystko o ratach Allegro Pay; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/allegro-pay

oznacz moderatorów

Wojtacha10
#7 Wielbiciel#

Witam. Nie, nie były PayU.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Wojtacha10 Jeśli oferta, w której próbowałaś dokonać zakupu została zakończona albo sprzedający wprowadził w niej zmiany (kiedy czekałaś na rozpatrzenie wniosku), wniosek o kredyt zostanie odrzucony. Nie jest to błąd. 

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Wojtacha10
#7 Wielbiciel#

Witam serdecznie.

Napisałam lub rozmawiałam ze Sprzedawcami.  Żaden Sprzedający w tym czasie nie sprzedał produktu, nie zmienił ceny. A z ostatnim Sprzedającym czekaliśmy wspólnie na informację z Banku.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Wojtacha10 Spróbuj dokonać zakupu ponownie i jeśli problem się powtórzy, podaj tu numer oferty. Sprawdzimy to.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Wojtacha10
#7 Wielbiciel#

Witam nocną porą.

Teraz jest jeszcze gorzej. Przez przypadek kliknęłam listę płatności ratalnych szukając rozwiązań, czytając regulaminy . Wszystkie moje umowy z bankiem zostały opatrzone  jego odpowiedziami typu:

Szanowny Kliencie, Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Towar, który chciałeś kupić na raty nie jest już niestety dostępny w serwisie Partnera Handlowego. Pożyczka nie zostanie uruchomiona.

A tutaj szok. Na liście moich płatności ratalnych część z tych umów ma status ROZPOCZĘTA a część - ANULOWANA. 

Ostatnie moje podejście do zakupu ratalnego otrzymało o godz. 21.00 informację, że towar jest niedostępny - jak powyżej. Taka godzina była po otrzymaniu maila.  I ten jeden zakup został anulowany z listy płatności ratalnych o godz. 21.34.

Oferty:

oferta : 10161955796

godz. 18.08 status płatności ratalnej - rozpoczęta

godz. 18.40 - rozpoczęta

godz. 20.36 - rozpoczęta

godz. 21.34 - anulowana

oferta :  10080646769

godz. 10.55 - rozpoczęta

godz. 16.06 - rozpoczęta

Co teraz zrobić.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Wojtacha10 wyjaśniam to dla Ciebie. Dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź! 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Wojtacha10
#7 Wielbiciel#

Bardzo dziękuję za wsparcie!

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Wojtacha10 wracam z odpowiedzią. Sprawdziliśmy to. W momencie wnioskowania oferty były aktywne, ale w chwili, gdy raty zostały przyznane oferty były już zakończone. Komunikaty były prawidłowe, przykro mi ale nie dojdzie do zakupu w tych ofertach. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Wojtacha10
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry.

Bardzo, bardzo  dziękuję za zaangażowanie i wyjaśnienia. Jestem bardzo wdzięczna. Mam parę przemyśleń, tak na podsumowanie całej tej historii.

Przytoczę wypowiedź: W momencie wnioskowania oferty były aktywne, ale w chwili, gdy raty zostały przyznane oferty były już zakończone. 

Sprawdzałam oferty po otrzymaniu informacji z banku - przytoczę: Towar, który chciałeś kupić na raty nie jest już niestety dostępny w serwisie Partnera Handlowego. Pożyczka nie zostanie uruchomiona.

Po uzyskiwanych informacjach z banku pisałam maile do Sprzedawców i dzwoniłam osobiście. Trzy oferty były nadal aktualne, nie były zakończone. Po rozmowie z przedstawicielem banku otrzymałam informację , że -  przytoczę: Towar, który chciałeś kupić na raty nie jest już niestety dostępny w serwisie Partnera Handlowego - były wysyłane przez Allegro.

Spróbuję dzisiaj jeszcze raz,  jeśli sytuacja się powtórzy, to po pięciu próbach stwierdzę, że system Allegro w tym przypadku ma poważne problemy techniczne.

oznacz moderatorów