anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność rozpoczęta

Client:72931244
#1 Nowicjusz#

Zakupiłam 2 przedmioty które miałam w koszyku z tym że jeden odrazu anulowalam,bo to był zakup przez pomyłkę, przelew poszedł i nadal nie mam zwrot na koncie, drugi przedmiot  miał status płatność rozpoczęta ale sprzedający nadal nie otrzymał przelewu, płatność był robiony przez kod blik ,P4.,z konta mam pobraną gotówkę  za te 2 rzeczy .jak mam odzyskac pieniądze .

Screenshot_20201027-143046_Gmail.jpg

Screenshot_20201027-142801_Gmail.jpg

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

To była jedna płatność za oba przedmioty, czy dwie oddzielne płatności?

Płatność anulowana nie dotrze do sprzedawcy, tylko wraca do kupującego po około 3 dniach roboczych.

Jeśli w drugim przypadku płatność jest rozpoczęta poczekaj jeszcze. Sprzedający otrzymują wpłaty czasem do końca następnego dnia roboczego po zapłacie. Jeśli ten czas minął, anuluj płatność, która wróci do Ciebie również po 2-3 dniach.

oznacz moderatorów

Client:91473674
#7 Wielbiciel#

Jedna płatność za 2 przedmioty, do jednego sprzedającego dzwoniłam i żadnej kwoty nie otrzymał .

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Teraz widać zdjęcia, wcześniej były ukryte. W jednym przypadku anulowałaś cały zakup, nie samą płatność, więc jeśli sprzedawca otrzymał wpłatę, powinien zwrócić Ci ją niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 14 dni.

W drugim przypadku czekaj na zakończenie płatności, jeśli to nie nastąpi, anuluj płatność i ją ponów w zakładce kupione. Anulowana wpłata wróci, pieniądze zostaną pobrane z konta po raz kolejny i dotrą do sprzedawcy.

oznacz moderatorów